peter-de-gekste Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hallo mensen, Ik heb een PS3 een daar wil ik mee online. Dit doe ik momenteel draadloos. Maar aangezien hij nog wel eens uit wil vallen wil ik overstappen op een kabel. Nu heb ik een kabel, in mijn router gedaan, en in de PS3, als ik instel dat hij met kabel moet, en de kabel zit in de PS3 dan geeft hij aan dat er geen netwerk kabel is gevonden. Hoe kan dit? Moet ik hiervoor een speciale kabel aanschaffen want ik heb de oude kabel van de laptop van mijn broertje gebruikt. Ik hoop dat jullie kunnen helpen want het is zeer fustrerend. MvG Peter-de-gekste Reageren
Robin2130 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je kan ook proberen om de DNS en IP-instellingen manueel in te voeren, misschien dat dat werkt. Je moden even resetten kan ook eventueel helpen Veel succes Reageren
DJRobin Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Je hebt volgens mij een ethernet-kabel nodig. Deze zijn 10 euro per 10 meter. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Je hebt volgens mij een ethernet-kabel nodig. Deze zijn 10 euro per 10 meter. Volgens mij heb ik die dus, want die kabel gebruikte mijn broertje ook voor zijn laptop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.