Jump to content

tip omtrent moord


Jacky-2007

Recommended Posts

Dit topic gaat over de missie waarin je een advocaat moet omleggen, en dan vooral voor diegenen die hem voor de eerste keer niet haalden.

Ben je nog niet zover, lees dan ook niet verder! Hieronder staat de tekst in het wit, dus om te lezen even selecteren!

In de missie moet je in pak solliciteren bij advocaat Goldberg. Het is de bedoeling dat je het sollicitatiegesprek onderbreekt en Goldberg afmaakt. Mc Reary zegt nog voor je gaat, neem een gun mee!

Doe dit niet! Het levert je een mega wanted level op, want wanneer je een pistool gebruikt moet je schietend de deur uit omdat de secretaresse op de schoten afkomt.

Gebruik eem melee, bijvoorbeeld een mes. Hiermee maak je Goldberg koud en vervolgens kan je een ruitje achter zijn bureau intikken wat direct op de straat uitkomt. Op deze manier sta je zonder wanted level weer buiten, documenten naar Mc Reary brengen en klaar ben je![/font]

Zijn er nog meer van jullie die handige "met een betere omweg" tips hebben, let me know! Kan zelf ook genoeg tips gebruiken! :Y

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic gaat over de missie waarin je een advocaat[/font] moet omleggen, en dan vooral voor diegenen die hem voor de eerste keer niet haalden.Dit is iets handiger xD

Ben je nog niet zover, lees dan ook niet verder! Hieronder staat de tekst in het wit, dus om te lezen even selecteren!

In de missie moet je in pak solliciteren bij advocaat Goldberg. Het is de bedoeling dat je het sollicitatiegesprek onderbreekt en Goldberg afmaakt. Mc Reary zegt nog voor je gaat, neem een gun mee!

Doe dit niet! Het levert je een mega wanted level op, want wanneer je een pistool gebruikt moet je schietend de deur uit omdat de secretaresse op de schoten afkomt.

Gebruik eem melee, bijvoorbeeld een mes. Hiermee maak je Goldberg koud en vervolgens kan je een ruitje achter zijn bureau intikken wat direct op de straat uitkomt. Op deze manier sta je zonder wanted level weer buiten, documenten naar Mc Reary brengen en klaar ben je![/font]

Zijn er nog meer van jullie die handige "met een betere omweg" tips hebben, let me know! Kan zelf ook genoeg tips gebruiken! :Y

Dit is iets handiger, als je [ spoiler ] en [/ spoiler ] gebruikt ;)

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

oh wist ik nog niet[/font]

@hierboven: Dank je voor de (spoiler)tip! :Y

@daaronder: kwam er bij toeval achter. kwam erachter toen ik voor de tweede poging moest, en een mes pakte om het wat gruwelijker te maken. Terwijl ik inhakte op Goldberg tikte ik per ongeluk de ruit in![/font]

Link to comment
Delen op andere websites

toevallig, tijdens de missie dacht ik er echt aan en toen heb ik het ook maar op deze manier (met een mes gedaan[/font]), wist dus niet dat je er een wanted level van kreeg, deed het van de eerste keer goed :)

Bewerkt: door mattetoet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...