Jump to content

tommy´s mainson


Donald-Duck

Recommended Posts

bij het huis van tommie staan bij mij maar 2 auto´s, volgens mij moeten er meer staan, of is dat alleen als je het spel 100% hebt uitgespeeld. Alleen de stretch en die witte racewagen staan er. Ik speel het spel op de ps2

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit zijn alleen de 2 auto's die er staan geparkeerd.

Maar soms staat in plaats van de limo een admiral.

Als je het spel helemaal hebt uitgespeeld weet ik niet zeker of je een andere auto erbij krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit zijn alleen de 2 auto's die er staan geparkeerd.

Maar soms staat in plaats van de limo een admiral.

Als je het spel helemaal hebt uitgespeeld weet ik niet zeker of je een andere auto erbij krijgt

huh ik heb nog nooit een admiral gezien bij de plek van de limo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste waneer er nieuwe auto's bij de Vercetty Mainsion na de missie 'Keep your friends close'. Dan staan er 3 witte strech wagens. Deze verschijnen maar een keer, daarna zijn ze voorgoed weg.

Link to comment
Delen op andere websites

De Admiral is wel degelijk in de PC versie op de positie van de Stretch, dus de Xbox versie is daarop niet een uitzondering. Meestal staat de Stretch er dus vandaar dat sommige mensen hem misschien niet hebben gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder zal er een Sea Sparrow in je achtertuin spawnen vanaf je 80 Hidden Packages hebt verzameld.

Ook spawnt er een Maverick op het dak van de 'Vercetti Estate'.

En zoals al velen zeiden is het afwisselend een Stretch en een Admiral die geparkeerd staat. Een witte Infernus staat er echter altijd (voor de missie Rub Out staat er trouwens een willekeurig gekleurde Infernus).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...