Jump to content

Los Santos


tjippie

Recommended Posts

Ik heb nog een ander iets over los santos gevonden.

Als je via internet (lovemeet)een date kan krijgen met ene carmen en je gaat meerdere keren met haar uit wil ze in plaats van in South-Bohan ergens anders wonen. niko zegt dan of zij weg uit liberty city gaat dan zegt carmen dat ze zat te twijfelen om naar Los Santos te gaan omdat daar iets met vrouwen ofzo is. Dit is ook een verwijzing naar Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Take Two ( een bedrijf dat meehielp aan de ontwikkeling van GTA IV) zei dat er mischien wel downloadable content ging komen dat je naar San andreas kan gaan en vice city of GTA III :D. maar ze wisten het nog nie zeker.

Check eens even je bronnen flapdrol. Er is inderdaad een mogelijkheid dat het kan gebeuren. Klik hier voor 't bewijs.

Tot nu toe is het alleen bekend dat er een downloadbare content voor de Xbox 360 komt, in augustus. Maar er zijn volgens mij wel geruchten dat er ook één voor de Playstation 3 komt. ^_^

MS betaalde er 50 Miljoen voor. Denk je het echt?

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuw hoe san andreas er dan uit zo komen te zien. Want dat speelde zich eerder af dan IV, of nooh?

Volgensmij speelde San Andreas zich af in 1992 ofzo.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Take Two ( een bedrijf dat meehielp aan de ontwikkeling van GTA IV) zei dat er mischien wel downloadable content ging komen dat je naar San andreas kan gaan en vice city of GTA III :D. maar ze wisten het nog nie zeker.

Check eens even je bronnen flapdrol. Er is inderdaad een mogelijkheid dat het kan gebeuren. Klik hier voor 't bewijs.

Tot nu toe is het alleen bekend dat er een downloadbare content voor de Xbox 360 komt, in augustus. Maar er zijn volgens mij wel geruchten dat er ook één voor de Playstation 3 komt. ^_^

MS betaalde er 50 Miljoen voor. Denk je het echt?

Ja, er zouden twee episodes naar de Xdoos gaan, en 1 naar de PS3.

En Davy, dat is hetzelfde als je in A'dam woont en dan een vliegticket pakt naar A'dam. :bonk:

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag laatst een billboard met daarop: Los Santos; 299 dollars only!! (of zoiets)

dit is een verwijzing (natuurlijk) naar GTA San Andreas ^_^

Als je in SA naar liberty city kan, waarom dan niet van liberty city naar SA? Misschien niet met een JetPack maar misschien wel met wat anders O.0 god zal het weten xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuw hoe san andreas er dan uit zo komen te zien. Want dat speelde zich eerder af dan IV, of nooh?

ZIjn die downloads voor de Xbox of de PS3?

Tot nu toe is het alleen bekend dat er een downloadbare content voor de Xbox 360 komt, in augustus. Maar er zijn volgens mij wel geruchten dat er ook één voor de Playstation 3 komt. ^_^

dat zijn geen geruchten meer dat is al bekent. Op de ps3 komt "ook" een downloadable content, alleen zal dat niet het zelfe zijn als op de 360 lijkt mij. ^^ wanneer die content komt weet ik niet. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag laatst een billboard met daarop: Los Santos; 299 dollars only!! (of zoiets)

dit is een verwijzing (natuurlijk) naar GTA San Andreas ^_^

Als je in SA naar liberty city kan, waarom dan niet van liberty city naar SA? Misschien niet met een JetPack maar misschien wel met wat anders O.0 god zal het weten xD

in gta san andreas was dat een glitch. Tijdens een missie kon je zogenaamd naar liberty city. Er was ook een mannier daar te komen via die gymp

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
ik zag laatst een billboard met daarop: Los Santos; 299 dollars only!! (of zoiets)

dit is een verwijzing (natuurlijk) naar GTA San Andreas ^_^

Dit is gewoon reclame en betekend niet dat je er gewoon naartoe kan gaan.

mischien als in gta3 kon je op een bepaalde manier naar gostown gaan mischien kan je in een hiddeninterrior naar los santos gaan ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Je bumpt hier een heel oud topic sam5959. Kijk in het vervolg even naar de datum van het laatste bericht voor je in een topic post. Daarnaast bestaat er geen trucje om in Los Santos te geraken, en het interieur ervan wordt ook nergens gebruikt.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...