peter99 Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Kan je gang over nemen van anderen ??? het zo wel leuk zijn lekker een gebied voor je eigen relaxte te hebben ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 gebruik de zoekfunctie is je kan gebieden overnemen op een paar vagos schieten ofzo you have create a gang wars nu komen er gangs je vermoorden schiet ze dood you survivet the first wave schiet er nog een paar dood you survift the second wave schiet er nog een paar dood nu is het gebied van jouw er is een code (bekend al) daar kan je mannetje's van andere gangs overnemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 maar ik ben al in san fierro en heb nog 0.00% gebieden veroverd ! hoe verder ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Wat dacht je van gewoon verder gaan met het spel, je komt later weer in LS en kan je gewoon je gang weeer aanmaken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ooh,maar je kan toch ook gewoon elke keer (al is het een beetje vervelend)weer afreizen naar LS ? EN WEER LEKER KNALLEN ELKE DAG ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ooh,maar je kan toch ook gewoon elke keer (al is het een beetje vervelend)weer afreizen naar LS ?EN WEER LEKER KNALLEN ELKE DAG ??? Je hele gang is opgepakt als je in SF ben, je moet nog missies doen in SF en LV voordat je weer met je ''homie's'' rond kunt hangen. Je kan wel naar LS, maar er lopen alleen maar Ballas en andere rivalen rond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Dan knal je die toch lekker dood en dan de gebieden veroveren ?? een tijdje geleden was ik terug gegaan naar LS en had ik zoveel op de balles geknalt dat mijn teritorya meter omhoog was gegaan met 16.67% maar toen had ik codes gebruikt Bewerkt: 15 februari 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Dan knal je die toch lekker dood en dan de gebieden veroveren ??een tijdje geleden was ik terug gegaan naar LS en had ik zoveel op de balles geknalt dat mijn teritorya meter omhoog was gegaan met 16.67% maar toen had ik codes gebruikt Je hele gang is opgepakt als je in SF ben, Je kan niks meer veroveren want je vrienden die zijn ''deleted'' omdat Sweet is opgepakt. Na een hoeveelheid missies kun je Sweet ophalen van 't politie bureau en dan pas kun je veroveren ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 maar bij mij was dat zo dat ik al ding had veroverd toen ze al opgepakt waren maar dat ging wel moeilijker <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 mag ik nou in al mijn liefheid en aardigheid iets tegen je zeggen peter99? Je wilt antwoord op je vraag, maar welk antwoord ook gegeven wordt, je blijft toch je eigen ideeën vasthouden, 't is pas 5 miljard keer gezegd op dit hele forum: Na de missie The Green Sabre en tot de missie Home Comming kun je GEEN, ik herhaal GEEN gebied veroveren. en blijf nu alsjeblieft niet volhouden dat jij het wel kan, want het kan gewoon niet. punt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cobra427 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 <_< mister fuji heeft gelijk. Als je op de LS kaart kijkt zie je toch geen verschillende kleuren meer. Dus kan je niets meer veroveren!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) ooh wist ik da !!! :huh: Bewerkt: 15 februari 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 jah tuurlijk wist je dat :angry: want je kon toch alleen veroveren als je kleuren had duhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.