Jump to content

Snow storm


Joeyafca

Recommended Posts

Hallo.

Kan iemand mij goede tips geven voor de missie snow storm van elizabeta? Ik kom er egt niet uit. Bij de tas met coke kom ik wel maar daarna?! Steeds dood. Hoor graag tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Kan iemand mij goede tips geven voor de missie snow storm van elizabeta? Ik kom er egt niet uit. Bij de tas met coke kom ik wel maar daarna?! Steeds dood. Hoor graag tips.

ik heb hem vnadaag gedaan en door de brightnes hoger te zetten zie je alles veeeeeeel beter, want het is een missie 's avonds volgens mij, dat is een hele handige tip als je het moeilijk kunt zien.

en als het echt niet gaat , doe je maar cheaten :puh: het is onzin dat het slecht is voor je xbox 360 alleen een paar ( onbelanrijke ) arshievements worden geblockt. nou en ?:puh:

gr

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Kan iemand mij goede tips geven voor de missie snow storm van elizabeta? Ik kom er egt niet uit. Bij de tas met coke kom ik wel maar daarna?! Steeds dood. Hoor graag tips.

ik heb hem vnadaag gedaan en door de brightnes hoger te zetten zie je alles veeeeeeel beter, want het is een missie 's avonds volgens mij, dat is een hele handige tip als je het moeilijk kunt zien.

en als het echt niet gaat , doe je maar cheaten :puh: het is onzin dat het slecht is voor je xbox 360 alleen een paar ( onbelanrijke ) arshievements worden geblockt. nou en ?:puh:

gr

Ik heb 'm vandaag ook gedaan. xbox.

Gewoon nadat je de coke hebt, in 1 streep naar de uitgang rennen, langs de cops heen (zorgen dat je een armour aan hebt) de parkeerplaats op en in een auto stappen. dan naar de pay & spray.

ik ben niet in gevecht gegaan met de cops, worden er steeds meer.

succes!

oja, overdag doen is makkelijker

Link to comment
Delen op andere websites

op het tafeltje en dan over de bovenverdieping rennen en springen werkt ook goed. en als je dan achter het gebouw dat er naast staat een snelle auto zet vantevoren, is het helemaal makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zijn alle shootouts best makkelijk met taktiek. Altijd achter een cover staan... Het laatste gedeelte is inderdaad gewoon als je buiten bent zo snel mogelijk naar je auto rennen. Tijdens je vlucht naar buiten kan je natuurlijk wel even op wat agenten binnen schieten als het zo veiliger word.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zijn alle shootouts best makkelijk met taktiek. Altijd achter een cover staan... Het laatste gedeelte is inderdaad gewoon als je buiten bent zo snel mogelijk naar je auto rennen. Tijdens je vlucht naar buiten kan je natuurlijk wel even op wat agenten binnen schieten als het zo veiliger word.

zo deed ik het dus ook, maar inplaats van naar de auto te gaan ging ik naar de boot; ik had de politie daarmee ook snel afgeschud!!

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zijn alle shootouts best makkelijk met taktiek. Altijd achter een cover staan... Het laatste gedeelte is inderdaad gewoon als je buiten bent zo snel mogelijk naar je auto rennen. Tijdens je vlucht naar buiten kan je natuurlijk wel even op wat agenten binnen schieten als het zo veiliger word.

zo deed ik het dus ook, maar inplaats van naar de auto te gaan ging ik naar de boot; ik had de politie daarmee ook snel afgeschud!!

Boot???? wtf liep ik voor niets zoon gevaar. Ik wist niet dat er een boot was. Waar lag die dan?

Link to comment
Delen op andere websites

op het tafeltje en dan over de bovenverdieping rennen en springen werkt ook goed. en als je dan achter het gebouw dat er naast staat een snelle auto zet vantevoren, is het helemaal makkelijk

ja dat is het juist...ik ging vooraf aan de missie het gebouw ff verkenne en toen stond dat tafeltje er dus niet..ook kan ik niet op de bovenverdieping lopen omdat daar bijna geen vloer is.(dit 2e was ook tijdens de missie)

Link to comment
Delen op andere websites

het eerste deel is niet zo moeilijk want das altijd coveren, eens je nar buiten gaat doe je ook best op je gemak, MAAR pas op voor de politiehelicopter die boven je hangt, zorg zo veel mogelijk vor een dak boven je hoofd als je de helicopter ziet. eens je buiten bent neem je best de geparkeerde pick-up van de drugsspokkelaars en vlugt je. Op de parkingplaats staan nog wat behoorlijk flikken, die ak nje best omverrijden, maar trek je er voor de rest niet van aan. en dan van je 3 sterren afgeraken, das ook nie zo moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de ingang van het huis kun je naar rechts lopen tot je bij een gat in het hek komt, ren dan de zee in en zwem naar de boot die daar ligt.

Die boot is heel snel, en het ontsnappen daardoor makkelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de ingang van het huis kun je naar rechts lopen tot je bij een gat in het hek komt, ren dan de zee in en zwem naar de boot die daar ligt.

Die boot is heel snel, en het ontsnappen daardoor makkelijk!

Je kan ook vantevoren bij HELITOUR (als je de missie nog NIET hebt gestart) een heli jatten. Die parkeer je vervolgens voor je safehouse binnen de gele lijnen (staat wel gek jah...) Je saved je game.

Vervolgens start je de missie weer. Haal je heli op, en parkeer die netjes naast the old hospital [/font] neer! Dan heb je je vluchtweg geregeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, The Snow Storm.

Voorzie jezelf met Full health, en Body Armor. Koop ook veel kogels voor je (micro) SMG. Start de missie. Schiet eerst alle Gangsters buiten het oude ziekenhuis neer. Schuil wel achter voorwerpen. Als je iedereen dood hebt, kruip je langs de ramen. Als je de linker kant uitloopt zie je een doorgaan, daar heeft een deur gezeten. Ga tegen de muur aanstaan met de R1. Kijk of er gangsters lopen. Kijk ook naar boven, want er is nog een verdieping. Schiet iedereen neer. Bij elk stuk muur moet je wachten en eerst kijken. Als je iedereen dood hebt, pak je de coke. Voordat je de coke pakt, moet je even kijken of je nog full health hebt. Op 2 plekken in het gebouw ligt health. Zoek dat op. Als je dat hebt, ga je terug en pak je de coke. Nu krijg je 2 ster politie. De politie komt ook binnen in het gebouw dus pas op. Ga niet rennen, maar schuil juist achter muren/voorwerpen. Schiet alle politie-agenten neer, kijk ook naar boven! Als je dat hebt, en je ziet de uitgang, ren dan naar de uitgang, schiet de politie voor de uitgang wel neer. Dan ren je naar links, daar staat een Bobcat klaar. Nu zul je 3 ster krijgen. Probeer uit het gebied te gaan, let goed op de radar, waar de politie zich bevindt. Je kan ook naar de Pay 'n' Spray gaan, maar kijk dan wel uit, want de politie mag je niet naar binnem zien gaan. Dit gaat wel lastig, want er is nu ook een politie-helikopter in het spel. Als de politie weg is, heb je de missie gehaald.

Tips:

  • Zorg voor Health
  • Zorg voor Armor
  • Zorg voor genoeg kogels
  • Let goed op, ook boven je
  • Blijf geconcentreerd
  • Schuil achter voorwerpen, en muurtjes

@Hierboven: Hij moet ook nog starten, en propellors aan doen, dat kost te veel tijd. Dan kan de politie je allang te pakken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, The Snow Storm.

Voorzie jezelf met Full health, en Body Armor. Koop ook veel kogels voor je (micro) SMG. Start de missie. Schiet eerst alle Gangsters buiten het oude ziekenhuis neer. Schuil wel achter voorwerpen. Als je iedereen dood hebt, kruip je langs de ramen. Als je de linker kant uitloopt zie je een doorgaan, daar heeft een deur gezeten. Ga tegen de muur aanstaan met de R1. Kijk of er gangsters lopen. Kijk ook naar boven, want er is nog een verdieping. Schiet iedereen neer. Bij elk stuk muur moet je wachten en eerst kijken. Als je iedereen dood hebt, pak je de coke. Voordat je de coke pakt, moet je even kijken of je nog full health hebt. Op 2 plekken in het gebouw ligt health. Zoek dat op. Als je dat hebt, ga je terug en pak je de coke. Nu krijg je 2 ster politie. De politie komt ook binnen in het gebouw dus pas op. Ga niet rennen, maar schuil juist achter muren/voorwerpen. Schiet alle politie-agenten neer, kijk ook naar boven! Als je dat hebt, en je ziet de uitgang, ren dan naar de uitgang, schiet de politie voor de uitgang wel neer. Dan ren je naar links, daar staat een Bobcat klaar. Nu zul je 3 ster krijgen. Probeer uit het gebied te gaan, let goed op de radar, waar de politie zich bevindt. Je kan ook naar de Pay 'n' Spray gaan, maar kijk dan wel uit, want de politie mag je niet naar binnem zien gaan. Dit gaat wel lastig, want er is nu ook een politie-helikopter in het spel. Als de politie weg is, heb je de missie gehaald.

Tips:

  • Zorg voor Health
  • Zorg voor Armor
  • Zorg voor genoeg kogels
  • Let goed op, ook boven je
  • Blijf geconcentreerd
  • Schuil achter voorwerpen, en muurtjes

@Hierboven: Hij moet ook nog starten, en propellors aan doen, dat kost te veel tijd. Dan kan de politie je allang te pakken hebben.

Voor je naar je heli loopt, knal je de cops erom heen wel ff weg, natuurlijk... Maar dat kan 'ie zelf ook bedenken, niet.... :duh:

Het ging bij mij op deze manier in één keer goed. :Y Je moet wel ff zorgen dat je buiten de zoekradius land, uitstapt en cover zoekt. als poppetje ben je kleiner dan als voertuig, dus ook als het je lukt in een auto te stappen, zodra je buiten de zoekradius bent uitstappen en cover zoeken.

Ben ik zo volledig genoeg, meneer visser?..... Mag iedereen ff zijn eigen tips geven?

Met vriendelijke groet,

Jacky-2007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...