Jump to content

Snow storm

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe meer politie je neer knalt, hoemeer sterren je krijgt.. en is het dus moeilijker wegkomen.

Daarom heb ik gekozen voor de "Run and kiss my ass" taktiek. ging vrij makkelijk.

Geplaatst:

Tis misschien flauw, maar als je de zak met drugs hebt, gewoon keihard naar buiten sprinten. Met volle armor overleef je dat makkelijk tot aan de parkeerplaats. Vanaf daar begonnen eigenlijk voor mij de problemen pas. Uiteindelijk te voet door steegjes gelopen en een aantal keer overgestapt in een andere auto.

Succes

Geplaatst:

Je kunt trouwen bij het oude ziekenhuis de 2 gangsters doodschieten en dan naar de achterkant lopen daar zit een trap en dan zit je bovenop het ziekenhuis en is het begin wat makkelijker... Dan wordt je ook niet doodgeschoten door de mannen op het dak...

Wie heeft nog tips om de politie af te schudden? ik ben nou bij de missie en het wil maar niet lukken... Als ik de politie eindelijk (bijna) kwijt ben dan hebben ze me omsingeld en is er (via de auto) geen uitweg meer mogelijk, en dan zit ik weer midden in de Rode Dode Cirkel :puh:

Geplaatst:

Maar waar is die boot dan en aan welke kant?

waar ik ook kijk ik zie helemaal geen boot, ook niet tijdens de missie!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...