Jump to content

Na einde


studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb voor revenge gekozen en heb dimitri dus vermoord.

En dan krijg ik later van roman te horen dat hij gaat trouwen en dat ik voor 10:00 AM aanwezig moet zijn.

Rond 9:00 AM word ik gebeld door Kate en vraagt ze of roman haar op kan komen halen en roman bevestigd dit.

Ik kan hierna alleen niet naar Kate toe. Nergens op de map staat aangegeven waar ik kate kan ophalen.

En na 10:00 AM word hier ook geen melding van gegeven dat ik haar vergeten was oid.

Doe ik nou iets fout?

Link to comment
Delen op andere websites

kan je als je hem uit hebt(alle missies dan)misgien net als roman trouwen?bijv. met iemand van die dating site?zal wel lagge zijn :Y

c-style :tu:

dat zou pas de max zijn khoop dat het toch kan gebeuren

Link to comment
Delen op andere websites

Na De bruiloft word kate doodgeschoten als je voor de dood van dimitri heb gekozen,

Dan ga je Jimmy doodmaken uiteindelijk als dat is gebeurt dan (krijg je zoeen stukje dat je het je klaar bent) hou je 4 vrieden over little jacob, brucie, roman en nog eentje en dan kan je een beetje al je vrienden beter te vriend maken enz.. maar voor de rest niks meer aan missies

Bewerkt: door Franky18
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt kiezen of je wraak wilt op dimitri; dan ga je naar de boot waarmee jij bent aangekomen in liberty city , moet je wat body guards van hem neerschieten en dan hem.

Kiezen voor het geld ;

Je gaat met phil bell naar de deal, dimitri belt je op en het wordt duidelijk dat hij je naait, toch wil je het geld en schiet iedereen overhoop en je hebt het geld ( $250000,-)

ALS JE VOOR HET GELD HEBT GEKOZEN ; roman wordt neergenknalt op zijn bruiloft door een pussy hitman van dimitri, je gaat naar dimitri en jimm de maffiabaas , op het moment dat je aankomt wordt jimmy neergeschoten en ga je dimitri achterna en doodt hem.

ALS JE VOOR WRAAK OP DIMITRI KIEST wordt kate neergeschoten op de bruiloft door jimmy die maffia baas,

je spoort hem dan op en gaat hem achterna en je doodt hem .

als dit is gebeurd krijg je ook 250000 dollar!!!

dus welk einde je kiest, ze gaan allebei dood, je krijgt evenveel geld, het enigste verschil is dat roman dood gaat of kate, het einde waarbij roman blijft leven is iets leuker vond ik zelf.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...