iamyourghost Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 hallo iedereen gasten . leden en ale anderen ik had zin om The Godfather the game pc version te kopen Maar ik zie ze niet in de winkels dus ik dacht weten jullie hoeveel hij nu kost En graag wat je daar alemaal nieuw hebt of de graphics ?/ en ik zag deze filmpje op youtube ik snap niet wat ze zeggen maar weten jullie graag welke dit is alvast geen ps2 http://nl.youtube.com/watch?v=6a_eBNjONI0 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik zou hem niet kopen op de pc, ik zou hem eerder op de xbox 360 kopen. Daar zijn de grahpics een stuk beter dan de pc. Op de xbox 360 kost die iets van 40-60 euro En op de pc kost die 15-20 euro. Greetzzz -GoldWing- Edit: ik denk dat niemand op dit forum snapt wat ze zeggen, ze spreken spaans Bewerkt: 5 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
iamyourghost Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik zou hem niet kopen op de pc, ik zou hem eerder op de xbox 360 kopen.Daar zijn de grahpics een stuk beter dan de pc. Op de xbox 360 kost die iets van 40-60 euro En op de pc kost die 15-20 euro. Greetzzz -GoldWing- Edit: ik denk dat niemand op dit forum snapt wat ze zeggen, ze spreken spaans ik heb geen xbox 360 vriend maar zijn de grapics beter dan de ps2 de pc versie /? en heb je extrA MISSIE'S ? Bewerkt: 5 mei 2008 door iamyourghost Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik zou hem niet kopen op de pc, ik zou hem eerder op de xbox 360 kopen.Daar zijn de grahpics een stuk beter dan de pc. Op de xbox 360 kost die iets van 40-60 euro En op de pc kost die 15-20 euro. Greetzzz -GoldWing- Edit: ik denk dat niemand op dit forum snapt wat ze zeggen, ze spreken spaans Hmmm, dat is is niet echt waar hoor, als een goeie video-card hebt, ziet het er zelf mooier uit dan op de Xbox 360. OTTO Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Hmmm, dat is niet echt waar hoor, als een goeie video-card hebt, ziet het er zelf mooier uit dan op de Xbox 360. Het gaat niet op welke concule jij hebt en welke jou lievelinks concule is. OTTO Bewerkt: 6 mei 2008 door Ottoman 47 Reageren
iamyourghost Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ok bedankt en weet jij waar ik hem kan kopen want ik zie hem bijna nergens en is dat waar dat het 15 tot de 20 euro kost ? en heeft het wat extra's hoeft niet alleen een vraag Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Op de 360 heb je wat extra missies wat extra wapens enz, meer echter niet. Dan zou je de PS3 versie moeten kopen, die heeft nieuwe gebouwen enzo. Reageren
Preddy Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 ok bedankt en weet jij waar ik hem kan kopen want ik zie hem bijna nergens en is dat waar dat het 15 tot de 20 euro kost ? Via budgetgaming.nl vond ik alleen deze winkel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Hmm, 16 euro excl verzend kosten is best duur. Bij Dixons had ik hem een jaartje terug voor een tientje gekocht. Reageren
Miek Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Ik kan spaans. Wacht effe. PS:ze zeggen niets... Bewerkt: 2 juni 2008 door Miek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.