mattetoet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 op straat -> tuuten en je hebt zen mee Reageren
FerryN Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ja, waar vind je die De wallen, in Amsterdam. Reageren
mattetoet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ja, waar vind je die De wallen, in Amsterdam. lol ! Reageren
Goldadon Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ja, waar vind je die De wallen, in Amsterdam. HAHA lol bij een stripclub staan ze , toeteren maar en ze komen,, maar wat heb je ervan, je kunt het beter met een meisje ECHT doen is veel leuker Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ja, waar vind je die De wallen, in Amsterdam. HAHA lol bij een stripclub staan ze , toeteren maar en ze komen,, maar wat heb je ervan, je kunt het beter met een meisje ECHT doen is veel leuker Dat wisten we nog niet hij vraagt toch gewoon voor het spel. iig op dat kleine eilandje, queens(weet ik niet zeker) ofzo weet de naam niet in het spel. Ik heb het 1 keer gedaan in het spel is niet zoveel aan eigelijk Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Heb wel een beetje respect voor prostitue's hé? Ontopic:\ ik vond er maar éentje en wat ze zeiden: orale seks masturbatie \normale is niet waar. Reageren
mattetoet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ja, waar vind je die off topic : michael fivez, ik zag zo je afbeelding van je zo die countdown effe ( 1 seconde ofzo)op 111 dagen, 11 uren, 11 minuten, 11 seconden en 111 miliseconden staan, is da normaal. echt onzin ik weet het maar ik vroeg het me af Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Ja, waar vind je die off topic : michael fivez, ik zag zo je afbeelding van je zo die countdown effe ( 1 seconde ofzo)op 111 dagen, 11 uren, 11 minuten, 11 seconden en 111 miliseconden staan, is da normaal. echt onzin ik weet het maar ik vroeg het me af Nee das niet normaal . Nu ja bedankt voor de antwoorden, dus als ik gewoon toeter komt er wel 1 naar me toe? Bewerkt: 5 mei 2008 door michaelfivez Reageren
mattetoet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ja, waar vind je die off topic : michael fivez, ik zag zo je afbeelding van je zo die countdown effe ( 1 seconde ofzo)op 111 dagen, 11 uren, 11 minuten, 11 seconden en 111 miliseconden staan, is da normaal. echt onzin ik weet het maar ik vroeg het me af Nee das niet normaal . Nu ja bedankt voor de antwoorden, dus als ik gewoon toeter komt er wel 1 naar me toe? jep inderdaad, sommige hebben wel geen zin , maar er zijn er heus wel die wat fun willen Reageren
mattetoet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik weet hoe je de countdown kan zien , gewoon pagina verneiuwen en kijken ,naar de countdown, lukt wel niet altijd Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ja, waar vind je die De wallen, in Amsterdam. HAHA lol bij een stripclub staan ze , toeteren maar en ze komen,, maar wat heb je ervan, je kunt het beter met een meisje ECHT doen is veel leuker Laat me raden, nog nooit seks gehad zeker Reageren
tommy thompson Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ehm naaien met die hoertjes is wel geinig gedaan aftrekken oraal en gewoon neuken is wel heel wat realistischer dan de voorgaande. dat die auto bewoog en ze zat gewoon als een dooie voorzich uit te staren Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Heb wel een beetje respect voor prostitue's hé? Ontopic:\ ik vond er maar éentje en wat ze zeiden: orale seks masturbatie \normale is niet waar. is wel waar. Je kan kiezen uit 3 'diensten'. 20 dollar voor masturbatie, iets van 50 dollar voor orale seks, en normaal is 60 of 70 dollar. Probeer het maar is zou ik zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.