Jump to content

Hoeren

michaelfivez

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mattetoet

5

• AXIO

4

• SUPERKoRT

3

• mastala

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ja, waar vind je die

De wallen, in Amsterdam.

HAHA lol

bij een stripclub staan ze , toeteren maar en ze komen,, maar wat heb je ervan, je kunt het beter met een meisje ECHT doen is veel leuker

Geplaatst:
Ja, waar vind je die

De wallen, in Amsterdam.

HAHA lol

bij een stripclub staan ze , toeteren maar en ze komen,, maar wat heb je ervan, je kunt het beter met een meisje ECHT doen is veel leuker

Dat wisten we nog niet

hij vraagt toch gewoon voor het spel.

iig op dat kleine eilandje, queens(weet ik niet zeker) ofzo weet de naam niet in het spel. Ik heb het 1 keer gedaan in het spel is niet zoveel aan eigelijk :N

Geplaatst:

Heb wel een beetje respect voor prostitue's hé?

Ontopic:\

ik vond er maar éentje en wat ze zeiden:

orale seks

masturbatie

\normale is niet waar. :cya:

Geplaatst:
Ja, waar vind je die

off topic : michael fivez, ik zag zo je afbeelding van je zo die countdown effe ( 1 seconde ofzo)op 111 dagen, 11 uren, 11 minuten, 11 seconden en 111 miliseconden staan, is da normaal. echt onzin ik weet het maar ik vroeg het me af :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, waar vind je die

off topic : michael fivez, ik zag zo je afbeelding van je zo die countdown effe ( 1 seconde ofzo)op 111 dagen, 11 uren, 11 minuten, 11 seconden en 111 miliseconden staan, is da normaal. echt onzin ik weet het maar ik vroeg het me af :)

Nee das niet normaal :puh:.

Nu ja bedankt voor de antwoorden, dus als ik gewoon toeter komt er wel 1 naar me toe?

Bewerkt: door michaelfivez
Geplaatst:
Ja, waar vind je die

Nee das niet normaal :puh:.

Nu ja bedankt voor de antwoorden, dus als ik gewoon toeter komt er wel 1 naar me toe?

jep inderdaad, sommige hebben wel geen zin , maar er zijn er heus wel die wat fun willen

Geplaatst:

ik weet hoe je de countdown kan zien , gewoon pagina verneiuwen en kijken ,naar de countdown, lukt wel niet altijd

Geplaatst:
Ja, waar vind je die

De wallen, in Amsterdam.

HAHA lol

Laat me raden, nog nooit seks gehad zeker :Y

Geplaatst:

ehm naaien met die hoertjes is wel geinig gedaan

aftrekken

oraal

en gewoon neuken

is wel heel wat realistischer dan de voorgaande.

dat die auto bewoog en ze zat gewoon als een dooie voorzich uit te staren 0_0

Geplaatst:
Heb wel een beetje respect voor prostitue's hé?

Ontopic:\

ik vond er maar éentje en wat ze zeiden:

orale seks

masturbatie

\normale is niet waar. :cya:

is wel waar.

Je kan kiezen uit 3 'diensten'.

20 dollar voor masturbatie, iets van 50 dollar voor orale seks, en normaal is 60 of 70 dollar. Probeer het maar is zou ik zeggen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...