-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 je moet 's avonds in Bohan zijn, daar stikt het dan van de hoertjes. Greetzzz -GoldWing- Reageren
iamyourghost Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Heb wel een beetje respect voor prostitue's hé? Ontopic:\ ik vond er maar éentje en wat ze zeiden: orale seks masturbatie \normale is niet waar. is wel waar. Je kan kiezen uit 3 'diensten'. 20 dollar voor masturbatie, iets van 50 dollar voor orale seks, en normaal is 60 of 70 dollar. Probeer het maar is zou ik zeggen zie je ze ook echt ne... ?? ik ga meschien proberen Bewerkt: 5 mei 2008 door iamyourghost Reageren
AXIO Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Heb wel een beetje respect voor prostitue's hé? Ontopic:\ ik vond er maar éentje en wat ze zeiden: orale seks masturbatie \normale is niet waar. is wel waar. Je kan kiezen uit 3 'diensten'. 20 dollar voor masturbatie, iets van 50 dollar voor orale seks, en normaal is 60 of 70 dollar. Probeer het maar is zou ik zeggen toen ik hier had gelezen dat je echt met hoeren bezig kon zijn, wist ik al direct wat ik wou doen als ik gta iv heb Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 haha in ieder geval beter gemaakt dan in san andreas, daar zaten ze maar een beetje naast mekaar en bewoog de auto:P Reageren
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 haha in ieder geval beter gemaakt dan in san andreas, daar zaten ze maar een beetje naast mekaar en bewoog de auto:P Jaa inderdaad Daar was het gewoon niet leuk om ff een hoer te pakken Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 wat wel mijn traditie is, is dat als k een hoertje heb geneukt.. ik haar daarna altijd mollesteer:P alleen om het idee dat je t lekker terugkrijgt:P en met gta4 engine kan dat beter dan ooit haha Reageren
AXIO Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 haha in ieder geval beter gemaakt dan in san andreas, daar zaten ze maar een beetje naast mekaar en bewoog de auto:P Jaa inderdaad Daar was het gewoon niet leuk om ff een hoer te pakken kon je op sa hoertjes pakken? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ja zeker, en je kan je geld terughalen. Reageren
AXIO Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ja zeker, en je kan je geld terughalen. nooit geweten, of was het alleen voor pc Reageren
iamyourghost Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ja zeker, en je kan je geld terughalen. nooit geweten, of was het alleen voor pc nee ale Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ja zeker, en je kan je geld terughalen. nooit geweten, of was het alleen voor pc nee ook consoles.. maar je hebt niks gemist hoor;) Reageren
AXIO Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ja zeker, en je kan je geld terughalen. nooit geweten, of was het alleen voor pc nee ook consoles.. maar je hebt niks gemist hoor;) Bewerkt: 5 mei 2008 door AXIO Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 heb gelezen dat r 3 mogelijkheden zijn, maar die van mij geven alleen handjobs kom ik dan toevallig preutse hoeren tegen or wha? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 heb gelezen dat r 3 mogelijkheden zijn, maar die van mij geven alleen handjobskom ik dan toevallig preutse hoeren tegen or wha? Think so, misschien heb je een slecht auraveld in huis? Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 heb gelezen dat r 3 mogelijkheden zijn, maar die van mij geven alleen handjobskom ik dan toevallig preutse hoeren tegen or wha? twee dingen. ÉÉN: Heb nou eens respect voor hun. Noem hun prostituee. TWEE: als je een prostituee ziet,toeter je komt ze in je auto, rijd naar een afgelegen plek en je kan kiezen tusen een sorrt pakker van volgens mij geen seks maar zoenen ofzo $20,00 en nog twee. Van $50,00 en $70.00 $70,00 is seks. Of bedoel je dat niet want je typt heeeeeeel onduidelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.