StrongBongSmoke Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 heb gelezen dat r 3 mogelijkheden zijn, maar die van mij geven alleen handjobskom ik dan toevallig preutse hoeren tegen or wha? twee dingen. ÉÉN: Heb nou eens respect voor hun. Noem hun prostituee. TWEE: als je een prostituee ziet,toeter je komt ze in je auto, rijd naar een afgelegen plek en je kan kiezen tusen een sorrt pakker van volgens mij geen seks maar zoenen ofzo $20,00 en nog twee. Van $50,00 en $70.00 $70,00 is seks. Of bedoel je dat niet want je typt heeeeeeel onduidelijk. Het is maar een pixel hoer, en echte hoeren kiezen er toch zelf voor(niet allemaal) en prostitue klinkt als een fles champage congac Iig je moet gewoon op L1 (xbox LB duh) of X (xbox A) 1 van te twee laat je kiezen en tussen prijzen $20 - Handjob $50 - Blowjob $70- Fuckin Maar het is wel saai nog saaier dan de vorige delen. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik krijg die keuzes gewoon niet (PS3) ik kan kiezen uit "service 20$" de HOER! Reageren
gta-mike Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik krijg die keuzes gewoon niet (PS3)ik kan kiezen uit "service 20$" de HOER! Als je naast een hoer stopt druk je op uw toeter, eenmaal ze naast de wagen komt staan druk je op L1 en komt ze in de wagen zitten. Dan rij je naar een plaats met weinig volk. Met L1 kun je een keuze maken. Reageren
gta-mike Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Krijg je dr ook extra life van ? Ik heb het nog niet gemerkt maar volgens mij niet. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik krijg die keuzes gewoon niet (PS3)ik kan kiezen uit "service 20$" de HOER! Als je naast een hoer stopt druk je op uw toeter, eenmaal ze naast de wagen komt staan druk je op L1 en komt ze in de wagen zitten. Dan rij je naar een plaats met weinig volk. Met L1 kun je een keuze maken. gaak vanavond is proberen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 heb gelezen dat r 3 mogelijkheden zijn, maar die van mij geven alleen handjobskom ik dan toevallig preutse hoeren tegen or wha? twee dingen. ÉÉN: Heb nou eens respect voor hun. Noem hun prostituee. TWEE: als je een prostituee ziet,toeter je komt ze in je auto, rijd naar een afgelegen plek en je kan kiezen tusen een sorrt pakker van volgens mij geen seks maar zoenen ofzo $20,00 en nog twee. Van $50,00 en $70.00 $70,00 is seks. Of bedoel je dat niet want je typt heeeeeeel onduidelijk. Het is maar een pixel hoer, en echte hoeren kiezen er toch zelf voor(niet allemaal) en prostitue klinkt als een fles champage congac Iig je moet gewoon op L1 (xbox LB duh) of X (xbox A) 1 van te twee laat je kiezen en tussen prijzen $20 - Handjob $50 - Blowjob $70- Fuckin Maar het is wel saai nog saaier dan de vorige delen. Als ik jou was zou ik maar blij weze dat er hoeren zijn, want ook jou vrouw of vriendin later loopt daardoor minder kans om van de fiets te worden getrokken en te worden verkracht!!! Reageren
Heroix Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Respect voor hoeren, ghaha. Je hebt inderdaad drie mogelijkheden, op de PS3 kun je gewoon tussen die drie switchen met L1 (als ik me goed herinner). Wat die eerste twee zijn weet ik niet, heb enkel maar die van $ 70 gedaan. Je moet zelf maar zien wat dat geeft, al vind ik er niet veel aan, wel leuk om ze daarna kapot te maken en je geld terug te krijgen. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.