Jump to content

Missies makkelijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ligt het nu aan mij, of zijn de missie's erg gemakkelijk?

Heb nu 35 missie's gedaan, maar word het latere deel nog echt moeilijker?

Geplaatst:

Het wordt moeilijker maar wel makkelijker dan san andreas maar sommige missies zijn moeilijk.

Geplaatst:
Ligt het nu aan mij, of zijn de missie's erg gemakkelijk?

Heb nu 35 missie's gedaan, maar word het latere deel nog echt moeilijker?

ja het word moeilijker want ik ben verder dan 35 missies en ff erna word het toch veel moeilijker de missies :*D

Geplaatst:

Ja er zijn nu wel wat missies die wat moeilijker zijn.

Ik vond ook dat eigenlijk alles op het 1e eiland echt te makkelijk was.

Maar nu vind ik dat al niet meer ;)

Geplaatst: (bewerkt)

De eerste missies zijn gewoon om erin te komen. Het eerste eiland is maar het begin. Ook bijna alle missies zijn rij missies zodat je goed de stad leert verkennen, hoe de auto's rijden, het nieuwe cover systeem enz. Als je dat nog niet snapt dan wil je toch het een beetje makkelijk maken? Maar daarna gaat het moeilijk worden.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
De missie waarin je Ray moet vermoorden is wel lastig.

kj ben benieuwd, heb net de missie's met playboy voltooid(waar je zo'n gast moet fotograferen en doodschieten)

Geplaatst:
De missie waarin je Ray moet vermoorden is wel lastig.

Mwah je moet gewoon een rocket launger kopen en dan als de auto's stoppen afschieten. Want de bodyguards zijn toch wel goed. :D

Geplaatst:
makkeliijk, maar zeer vermakelijk! :tu:

Inderdaad, zeer vermakelijk! De missies zijn echter, ik kon merken toen ik een sms kreeg dat Roman weer ontvoerd was en zo snel mogelijk naar een warehouse moest gaan, ik echt opgefokt was vanwege het feit dat 'ie ontvoerd was! Dat heb ik nog nooit gehad, zo in een verhaal van een game te worden opgezogen is echt geniaal!![/font]

Geplaatst:

De ene missie is makkelijk en de ander is moeilijk, verschilt ook erg per persoon..

Ik had dat ook btw, wat je hierboven in het zwart zei.. Ik kan het niet Uitgebreid uitleggen omdat ik niemand wil spoilen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...