RJanse Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Heey, 1.EasterEgg : Kijk bij ''Cluckin Bell'' In de vitrines dan zul je een ''Chicken Poppetje'' Zien ! 2.EasterEgg : In plaats van Metlife op gebouw het woordje Get A Life erop ! 3.Archievment : Dood 199 Flying Rats ( Hidden Package ). 4.Archievment : Gooi 180' met Darts. Mvg , RJanse Ps-3 ID : Rutger95
tommy thompson Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Heey,1.EasterEgg : Kijk bij ''Cluckin Bell'' In de vitrines dan zul je een ''Chicken Poppetje'' Zien ! 2.EasterEgg : In plaats van Metlife op gebouw het woordje Get A Life erop ! 3.Archievment : Dood 199 Flying Rats ( Hidden Package ). 4.Archievment : Gooi 180' met Darts. Mvg , RJanse Ps-3 ID : Rutger95 ehm vriend, ik wil niet vervelend doen maar hier zijn al veel meer topics van te vinden
oostzaan Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik ben zelf nog niet echt aan de missies begonnen, pas 2 gedaan.( komt later wel) Maar zit nu de hele tijd multiplayer. Klopt het dat ik nog geen flying rats kan vinden?
studio dewolf Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Duiven vinden is heel moeilijk. Je zie oranje, gloeiende duif. Maar er is wel map vol duiven.
tommy thompson Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik ben zelf nog niet echt aan de missies begonnen, pas 2 gedaan.( komt later wel) Maar zit nu de hele tijd multiplayer. Klopt het dat ik nog geen flying rats kan vinden? die duiven zijn niet makkelijk te vinden ze zijn klein, er zit een rodeschim onder die duif en je hoort ze maar nogmaals je zult ze nie makkelijk vinden naar mijn weten kan je ze vinden als je voor het eerst begint
RJanse Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Duiven vinden is heel moeilijk. Je zie oranje, gloeiende duif. Maar er is wel map vol duiven. Kijk op wikigta.org daar kan je heel veel mappen vinden oa van die duiven ! ze zitten bijna overal maar wel moeilijk te vinden !
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Wat is een Archievments? De nieuwe voor PS3?
danielb Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik ben zelf nog niet echt aan de missies begonnen, pas 2 gedaan.( komt later wel) Maar zit nu de hele tijd multiplayer. Klopt het dat ik nog geen flying rats kan vinden? die duiven zijn niet makkelijk te vinden ze zijn klein, er zit een rodeschim onder die duif en je hoort ze maar nogmaals je zult ze nie makkelijk vinden naar mijn weten kan je ze vinden als je voor het eerst begint kijk vooral als het donker is, dan zie je ze van een afstand al zitten
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik heb alle 200 Flying Rats gevonden, zonder de kaart van wikgta
.Sharingan Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Wat is een Archievments? De nieuwe voor PS3? Nee, achievemenst zijn bepaalde dingen dat je moet doen, om gamerpoints te krijgen.
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Over de Archiefments is volgens mij al een topic waar ze allemaal staan, kijk maar: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74585
jesse25 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik heb alle 200 Flying Rats gevonden, zonder de kaart van wikgta wat was de beloning?
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 volgens mij was de beloning geld. Maar ik weet niet zeker. Greetzzz -GoldWing-
jesse25 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Aan vrachtwagen hangen lukt me niet. hoe werkt dat. en op telefoon palen klimmen gaat ook niet zo soepel ik druk driehoekje en hij pakt niks vast. dacht dat je overal op kon.. en is het waar dat je de kofferbak functie moet unlocke? of is dast gewoon show dat je er niks mee kan. Bewerkt: 5 mei 2008 door jesse25
Recommended Posts