Bubba#91 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Wie kan mij helpen?! Ik zit op het middelste eiland en wil eens naar de Liberty Club (de enige club op de kaart).. ben er nu al op verschillende tijden geweest, maar ik kan maar niet naar binnen?! Heeft dit openings tijden ofzo?? Hoorde van iemand die al op 98% was, dat het hem ook niet lukte?? Iemand meer info?! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 volgens mij is dit een bug, want ik heb het spel 100% uitgespeeld en ik kan ook niet naarbinnen. Misschien komt hier een patch voor uit. Greetzzz -GoldWing- Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Misschien met een friend? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Wat is de liberty club eigenlijk :$ Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Liberty Club is gewoon een bar (Denk ik) Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Graag gedaan. Is iemand al in die club geraakt? Reageren
Bubba#91 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Graag gedaan.Is iemand al in die club geraakt? Yes, het is me gelukt.. Bel Roman en invite for drinking.. Dan kun je hem meenemen naar de club, alleen net als iedere andere kroeg.. je komt niet binnen Jammer... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Graag gedaan.Is iemand al in die club geraakt? Yes, het is me gelukt.. Bel Roman en invite for drinking.. Dan kun je hem meenemen naar de club, alleen net als iedere andere kroeg.. je komt niet binnen Jammer... Je kan wel bij het Super Star Café naar binnen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.