Misterpd16 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hey, Wil iemand N.O.E voor me doen? En de rest ook, als je zin/tijd hebt. Lijkt simpel, maar ik blijf maar in de fik vliegen Missie(s): N.O.E., Stowaway,Black Project,Green Goo Cheaten: (ja/nee) wat je wil. kheb et zelf ook gedaan(wapens) Versie: 2.0 Overig: Good luck! And thanks in advantage. GTASAsf1.b
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik kan hem niet doen, want ik heb geen gta sanandreas op de pc. Maar ik heb wel wat tips voor je: blijf de hele tijd aan de kust vliegen, zo vermijd je al die bomen. Altijd laag blijven vliegen, maar niet te laag anders raak je het water en is het mission failed Greetzzz -GoldWing- En de andere missies zijn gewoon makkelijk, gewoon die motherfu..ers doorboren met lood en verdergaan. Bewerkt: 5 mei 2008 door -GoldWing-
Misterpd16 Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik kan hem niet doen, want ik heb geen gta sanandreas op de pc.Maar ik heb wel wat tips voor je: blijf de hele tijd aan de kust vliegen, zo vermijd je al die bomen. Altijd laag blijven vliegen, maar niet te laag anders raak je het water en is het mission failed Greetzzz -GoldWing- En de andere missies zijn gewoon makkelijk, gewoon die motherfu..ers doorboren met lood en verdergaan. Owkey das nie zo handig dan:P Ja ik weet et, kmoet laag blijven voor de radar, maar ik vlieg tog telkens tegen de bomen aan enzo. Éen keer had ik em bijna gehaald, kmoes alleen nog maar door de Corona, en ik vloog er net naast, Crash!
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 hahahahahahahah, ik doe die missie elke keer op de zelfde manier, telkens langs de kust vliegen en dan door de corona en dan terug naar de kust en dan heb je hem al feitelijk gehaald. Greetzzzz -GoldWing-
GTA-Sheep Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik doe hem wel even Edit: ik heb 1 van de meest beroemde save-gamers van het forum gevraagd de missie voor me te doen. Dit omdat ik V1 heb en het bestand wel kan omzetten maar door vertraging in Brabant lukt dat eventjes niet Ik zou graag iedereen op de banken willen hebben voor de 1 and only, mister save-game himself: -Matthijs-!!!!!!
Misterpd16 Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 hahahahahahahah, ik doe die missie elke keer op de zelfde manier, telkens langs de kust vliegen en dan door de corona en dan terug naar de kust en dan heb je hem al feitelijk gehaald.Greetzzzz -GoldWing- Owkey, en die missies erna dan? Die zijn wel aardig lastig,(vind ik dan) Maarja ik ga em morgen dan wel weer eens proberen. Kga nu maar eens me bedje opzoeken, morgen weer werken. Adios!
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 N.O.E. - Mission Passed! Beloning: $15.000 Stowaway - Mission Passed! Beloning: $20.000 Black Project - Mission Passed! Beloning: - Green Goo - Mission Passed! Beloning: $20.000 Asset van $10.000 PS: Probeer voor de volgende keer de norm van maximaal drie missies aan te houden. ik kan hem niet doen, want ik heb geen gta sanandreas op de pc.En de andere missies zijn gewoon makkelijk, gewoon die motherfu..ers doorboren met lood en verdergaan. Bedankt, maar tips zijn hier niet nodig. Mocht je de aanvraag niet kunnen doen, dan is er eigenlijk ook geen reden om te reageren. Dat je het weet voor de volgende keer... Owkey, en die missies erna dan? Mocht je vragen hebben omtrent missies en dergelijke, dan kun je hiervoor een nieuw topic openen in SA: Missie Hulp. Dit is uitsluitend bedoeld voor de behandeling én uitvoering van een aanvraag.
Misterpd16 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Voortaan zal ik ietsjes meer op de 'Rules of the Book' letten Thanx voor de safegame!!!
Recommended Posts