Jump to content

Outlaw Motorclub LC Talk topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij deze open ik het clantalk topic voor geopend!

Mensen die zich willen aanmelden moeten dit in het andere topic doen!!

Mocht jij zelf een clan hebben en je wil vrienden met ons worden neem dan even contact met mij op via pm. :tu:

Geplaatst:

Lekker hoor, kan ook niet wachten op de samenstelling, ik zie ons al rijden met Bikes, Trucks en persoonswagens. :Y

Geplaatst:

Ik kan niet lid worden van 'onze' (jullie) clubsite. Want ik heb geen printer of iets en ik moet zo'n handtekening doen van mijn vader/moeder. Weet iemand iets hierop? :duh:

Geplaatst:
Ik kan niet lid worden van 'onze' (jullie) clubsite. Want ik heb geen printer of iets en ik moet zo'n handtekening doen van mijn vader/moeder. Weet iemand iets hierop? :duh:

Handtekening? :?

Geplaatst:

Ja kan gewoon joinen je moet daarvoor niks afprinten hoor ^_^:D

Geplaatst:

Komt door zijn leeftijd, heb al een pb naar hem gestuurd ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Komt door zijn leeftijd, heb al een pb naar hem gestuurd ;)

Dank je, ik heet nu op de site Thegtamann

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst: (bewerkt)

We hebben nu een eigen clubhuis, natuurlijk blijven we hier ook rondhangen :D

PS: De registreer link word nu wel getoond in het menu!

Bewerkt: door DarkRaverNL
Geplaatst:
We hebben nu een eigen clubhuis, natuurlijk blijven we hier ook rondhangen :D

Neey dat bedoel ik niet, onze eerste eigen forum is die verleden tijd>? Of blijven jullie dara ook nog nieuws geven.

(link naar topic http://outlawmc.yourbb.nl/index.php )

Geplaatst:

Nee we gaan over op het nieuwe forum, aangezien we daar ons eigen thema hebben en geen reclame :)

Geplaatst:
Nee we gaan over op het nieuwe forum, aangezien we daar ons eigen thema hebben en geen reclame :)

Ow, okee

Geplaatst:

Onwijs bedanKt voor dit nieuwe forum, DarkRaverNL. Morgen eindelijk trainen, heb er zin in. ;)

Geplaatst:

Komende zaterdag onze eerste echte officiele training!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...