.Sharingan Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Hoi, De muziek die bij Electro Choc gedraaid wordt, valt bij mij erg in de smaak. Heeft iemand een lijst met de nummers daarvan ? Bvd. Edit, ik post dit, omdat ik geen zin heb om steeds dat telefoonnummer in te voeren. Bewerkt: 5 mei 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Volgens mij staan de nummer in het boekje van gta IV achterin. Dacht ik hoor, was bij vice city wel zo Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Padded Cell -- Signal Failure Black Devil Disco Club -- The Devil in Us One + One -- No Pressure Alex Gopher -- Brain Leech K.I.M. -- B.T.T.T.T.R.Y Simian Mobile Disco -- Tits and Acid Nitzer Ebb -- Let Your Body Learn Kavinsky -- Testaross Chris Lake vs. Deadmau5 -- I Thought Inside Out Boys Noize -- & Down Justice -- Waters of Nazareth Killing Joke -- Turn to Red Playgroup -- Make it Happen Liquid Liquid –- Optimo astu Edit door Joriz Bron http://nl.wikigta.org/wiki/Electro_Choc Edit door Mastala Uiteraard van wikigta;) Bewerkt: 5 mei 2008 door mastala Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hoe kom je daar dan ? Ik klikte gister op Electro Choc, en kreeg het plaatje. Reageren
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Hoe kom je daar dan ? Ik klikte gister op Electro Choc, en kreeg het plaatje. klopt, maar als je dan helemaal naar onderen scrollt zie je: Links The following pages link to this file: Radiozenders (GTA IV) Electro Choc en druk je nog een x op electro choc:)(misschien dat dat nog even gefixt moet worden?) Bewerkt: 5 mei 2008 door mastala Reageren
ScarPacino Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Kijk gewoon in het boekje of pak je mobiel tervoor schijn en dan kies je phonebook en dan de laatste en dan kies je Z!t (als je tenminste Z!t een keer hebt gebeld. Reageren
Donwell Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hoe kom je daar dan ? Ik klikte gister op Electro Choc, en kreeg het plaatje. Hoe kom je daar dan ? Ik klikte gister op Electro Choc, en kreeg het plaatje. klopt, maar als je dan helemaal naar onderen scrollt zie je: Links The following pages link to this file: Radiozenders (GTA IV) Electro Choc en druk je nog een x op electro choc:)(misschien dat dat nog even gefixt moet worden?) Als je op de Radiozender pagina kijkt, zie je vele rode links. Deze zijn nog niet af, in tegenstelling tot de blauwe links. Onder het plaatje van Electro Choc zie je een blauwe link, waar je wél op moet klikken en deze is ook bereikbaar. Op deze manier kom je op dezelfde pagina als de beschreven omweg die mastala hierboven geeft. Zo werkt het ook met andere pagina's. Reageren
TheoBerg Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hoi,De muziek die bij Electro Choc gedraaid wordt, valt bij mij erg in de smaak. Heeft iemand een lijst met de nummers daarvan ? Bvd. Edit, ik post dit, omdat ik geen zin heb om steeds dat telefoonnummer in te voeren. Als je 1 keer ZiT! belt staat hij in je telefoonboek Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 wat is dat nummer van z!t of zo Reageren
Jozz Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 wat is dat nummer van z!t of zo dat hangt in sommige bushokjes Reageren
HA5H Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) wat is dat nummer van z!t of zo Dat nummer is (even in mn GTA IV Stragety Guide kijken.....) 948-555-0100 Het is handig als je dit nummer even opschrijft voor het geval je het later nog eens nodig hebt Dan kun je even op het papiertje kijken en je weet het nummer! Bewerkt: 9 mei 2008 door -Haakon- Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hier een persoonlijk top nummertje!!! Vladivostok Fm: Oleg Kvasha - Zelenoglazoe taksi (club remix) Reageren
Etje Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hier een persoonlijk top nummertje!!!Vladivostok Fm: Oleg Kvasha - Zelenoglazoe taksi (club remix) Klopt, voor de liefhebbers Reageren
snowguard3 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) EDIT: Sorry had het over iets anders Bewerkt: 9 mei 2008 door snowguard3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.