nick11123 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hallo, Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel stroom me PC verbruikt? Is daar een programma voor of moet ik dat zelf na rekenen door op te tellen hoeveel watt de processor en video kaart gebruikt? (simpele logicha van mij) maargoed hoe kan ik dat zien want ik ben best nieuwschierig wat die van mij verbruikt en ik weet dat me PC voeding 500 Watt is maar hij gebruikt dat niet allemaal. (hoop ik) Alvast bedankt Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je kan handig gebruik maken van dit progje Klikkie Het is helemaal gratis en het is makkelijk om te gebruiken Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 enne kan je misschien ook nog ff uitleggen waar je dat dan kan zien? want ik heb dat programma ook en ik kan het niet vinden hoor alvast bedankt Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Weet echt niemand het??? Reageren
Vinewood Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Hallo, Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel stroom me PC verbruikt? Is daar een programma voor of moet ik dat zelf na rekenen door op te tellen hoeveel watt de processor en video kaart gebruikt? (simpele logicha van mij) maargoed hoe kan ik dat zien want ik ben best nieuwschierig wat die van mij verbruikt en ik weet dat me PC voeding 500 Watt is maar hij gebruikt dat niet allemaal. (hoop ik) Alvast bedankt E = P x T ( Energie = Power x Time ( In seconde ) ) 500 watt = 0.5KwH x Tijd dat je erachter zit. ---- Dus bijv, Je zit 1 uur achter de computer. = 0.5KwH x 3600 = 1.8KwH. De prijs van 1KwH is ongeveer €0.22cent. Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 he bedankt alleen nu moet ik nog weten hoeveel watt hij gebruikt want hij verbruikt niet de hele 500 watt dus weet iemand mss hoe ik daar achter kan komen? alvast bedankt Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 he bedankt alleen nu moet ik nog weten hoeveel watt hij gebruikt want hij verbruikt niet de hele 500 watt dus weet iemand mss hoe ik daar achter kan komen? alvast bedankt Daar zou je denk ik alleen maar achter kunnen komen met een verbruiks meter, die je in het stopcontact tussen de computer en het stopcontact doet...Anders weet ik het ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.