Jump to content

New York Landmarks in GTAIV


PatrickW

Recommended Posts

ik heb een gebouw gevonden en die zag ik nog niet bij de posts staan dus...

in gta IV heedt dit gebouw: The Civilization Committee

in het echt: United Nations Headquarters

post-79836-126426462451.jpg

post-79836-126426464334.jpg

Bewerkt: door zemnas
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mark..

    6

  • Hanneswasco

    3

  • BonkMeisterXXL

    3

  • End Of The Riot

    3

  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...

Waar onze Niko aankomt. Geen ingame foto want ik neem aan dat iedereen wel weet waar ze beginnen. :$

2mgqr1e.jpg

Dit shot komt uit de film "War of the Worlds", Ray (Tom Cruise) zit in de linker kraan. :klap:

(Het Blijheidsbeeld)

Blijheid is geen Nederlands woord, dus blijheidsbeeld slaat nergens op. En in alle Nederlandse versies van GTAIV, inclusief de boekjes en kaarten, wordt The Statue Of Happiness niet vertaald. :cry:

Lokatie:

Het Groene Boekje baseert zich op vormovereenkomst; woorden die eindigen op [kaatsie] worden allemaal met -catie gespeld (educatie, medicatie, specificatie, enz.). Vandaar de keuze voor locatie. Die schrijfwijze is officieel en is door alle woordenboeken overgenomen. Ook het Witte Boekje (2006) geeft locatie met een c. :engel:

Of mag een post met commentaar sowieso niet? 0_0

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

(Het Blijheidsbeeld)

Blijheid is geen Nederlands woord, dus blijheidsbeeld slaat nergens op. En in alle Nederlandse versies van GTAIV, inclusief de boekjes en kaarten, wordt The Statue Of Happiness niet vertaald. :cry:

Lokatie:

Het Groene Boekje baseert zich op vormovereenkomst; woorden die eindigen op [kaatsie] worden allemaal met -catie gespeld (educatie, medicatie, specificatie, enz.). Vandaar de keuze voor locatie. Die schrijfwijze is officieel en is door alle woordenboeken overgenomen. Ook het Witte Boekje (2006) geeft locatie met een c. :engel:

Of mag een post met commentaar sowieso niet? 0_0

Mierenneuker. Wat maakt dat uit? Ik ga toch ook niet iedereen op zijn fouten wijzen? Het is heel storend en irritant. Hou daar a.u.b mee op

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Mierenneuker. Wat maakt dat uit? Ik ga toch ook niet iedereen op zijn fouten wijzen? Het is heel storend en irritant. Hou daar a.u.b mee op

Oeh lekker mierenneuken 8) sorry dat ik iedereen constant op fouten betrap :$ 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

heb geen screens enzo

maar daar onder in broker dat kermis iets heet coney island

>>> Door Jacky-2007: Probeer toch even screens te vinden, of zoek een ander lid die een screen kan maken? Anders is dit echt een waardeloze bump van het topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

heb geen screens enzo

maar daar onder in broker dat kermis iets heet coney island

>>> Door Jacky-2007: Probeer toch even screens te vinden, of zoek een ander lid die een screen kan maken? Anders is dit echt een waardeloze bump van het topic.<<<

Ik heb een van Funland:

(LC)

3112gtaiv558.jpg

(NY)

3250345296_c29549417d.jpg?v=0

SnapMap

:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Even daarnet nog wat rondgevlogen in Algonquin en enkele gebouwen ontbreken nog op deze lijst :3

New York: Rockefeller Center

250px-GE_Building_by_David_Shankbone.JPG

GTAIV: Geen naam in IV

330px-RockefellerCenterreplica-GTAIV-southeastwards.jpg

Locatie: Click here to view the SnapMap

Beschrijving: Nou, gewoon het Rockefeller Center, wel opmerkelijk een hele hoop kleiner dan de werkelijke versie

---

New York: Trump Tower

trump-tower800.jpg

GTAIV: Cleethorpes Tower

CleethorpesTower-GTAIV-exterior.jpg

Locatie: Click here to view the SnapMap

Beschrijving: Hoewel er een licht verschil is in de gevel zijn de overeenkomsten wel treffelijk

---

New York: Woolworth Building

264px-Woolworth_Building.JPG

GTAIV: Civic Citadel

240px-CivicCitadel-GTAIV-exterior.jpg

Locatie: Click here to view the SnapMap

Beschrijving: Een hoop dikker dan de echte Woolworth, maar wel duidelijk er op gebaseerd

---

New York: World Finance Center

new-york-world-financial-center-new-york-city-ny100.jpg

GTAIV: World Trade & Finance Center (WTF C)

750px-WTFCenter-GTAIV-exterior.jpg

Locatie: Click here to view the SnapMap

Beschrijving: De 3 lelijke postmodernistische canadian trade-center-towers die al jaren het zicht op One World Trade Center blokkeren. In IV wel maar 2 van de 3 echt aanwezig, maar je ziet wel goed genoeg waar ze op zijn gebaseerd lijkt me... Wat haat ik die 3 toch ;/

---

New York: Metropolitan Tower (de linkse, naast Carnegie Hall Tower) of Time Warner Center

4696_metropolitan-tower.jpg

of

AOLTWCenter-002.jpg

GTAIV: Geen naam (heel moeilijk om een foto van te vinden)

TimeWarnerCenterreplica-GTAIV-exterior.jpg

Locatie: Click here to view the SnapMap

Beschrijving: Heb een half uur achter liggen zoeken achter een ingame-foto op grandtheftwiki, daar claimen ze dat het het Time Warner Center is, er zijn wel overeenkomstige lijnen, maar van het TWC zijn er 2 torens, dus ik denk toch eerder dat de Metropolitan Tower is (aangezien die ook aan Zuid-West Central Park staat)

Vreemd dat sommige hiervan ontbraken...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...