Jump to content

New York Landmarks in GTAIV

Recommended Posts

• 1 maand later...
  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mark..

6

• Hanneswasco

3

• BonkMeisterXXL

3

• End Of The Riot

3

Geplaatst:
New York: Flatiron Building

Flatiron_8775.jpg

GTAIV: Thornton Building

3331_gtaiv_algonquin_thornton_building.jpg

Lokatie: Click here to view the SnapMap

Beschrijving:

Het gebouw werd ontworpen door Daniel Hudson Burnham en was in 1902 af.

Het heeft 91 meter en 22 verdiepingen en het is een van de eerste wolkenkrabbers.

In de game is het gebouw vrijwel hetzelfde alleen heeft het een andere naam gekregen.

Haha ik vind 't wel grappig over de thornton building, ik had ongeveer een jaar geleden een groot doek/schilderij bij IKEA gehaalt met de thornton. ik wist niet ens waar die stond! zag ik gistere in een film de zeflde gebouw en vond 't wel grappig en nu zie ik hem hier.

• 2 weken later...
Geplaatst:
New York: Flatiron Building

Flatiron_8775.jpg

GTAIV: Thornton Building

3331_gtaiv_algonquin_thornton_building.jpg

Beschrijving:

Het gebouw werd ontworpen door Daniel Hudson Burnham en was in 1902 af.

Het heeft 91 meter en 22 verdiepingen en het is een van de eerste wolkenkrabbers.

In de game is het gebouw vrijwel hetzelfde alleen heeft het een andere naam gekregen.

Haha ik vind 't wel grappig over de thornton building, ik had ongeveer een jaar geleden een groot doek/schilderij bij IKEA gehaalt met de thornton. ik wist niet ens waar die stond! zag ik gistere in een film de zeflde gebouw en vond 't wel grappig en nu zie ik hem hier.

Doet me eraan denken dat in GTA III dit gebouw ook tevinden is. Op de hoek van Belleville

Park en de straat die uitloopt op Fort Staunton.

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

>>> Door Bling: Niet nodig om voor zo'n opmerking op een post van een maand geleden te reageren. <<<

Mijn excuses, heb ik soms wel meer dat ik niet naar de datum kijk. :$

Bewerkt: door SNIPER44
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien de Brownstone-rijtjeswoningen typisch Noord-Oost-Amerikaans zijn en vooral gebouwd zijn in New York, horen deze er volgens mij ook wel bij. Ik heb geen in-game printscreen of snapshot, want ze zijn regelmatig aan te treffen, vooral in Broker

442px-Harlem_02.jpg

Geplaatst:

New York: John F. Kennedy International (Airport).

jfk-airport-address.jpg

GTAIV: Francis International (Airport).

T4_FRANCIS_AIR.jpg

Geen beter plaatje te vinden. Ik heb gegoogled, want ik heb GTA IV op de PS3. Ik zou niet weten hoe je daarvan screens maken.. (behalve foto's maken met mobiel of camera, en scannen of zo)

Ik heb hem in het midden geplaatst van het gebouw. Maar het hele gebied er om heen is in feite Francis International.

Beschrijving:

Francis International is gebasseerd op de internationale luchthaven van New York City, JFK of John F. Kennedy International. De luchthaven ligt in de wijk Queens (in GTA IV is dat Dukes). In GTA kun je echter niet in de vliegtuigen, maar wel in een helikopter die bij een van de landigsbanen staat. Als je op het gebied van de landigsbanen komt krijg je wel 4 sterren politie achter je aan.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is dit ook een bump? Iets 14 dagen later posten waar geen nieuw topic voor geopend hoeft te worden?

888511_13259263.jpg

Parkeerplaatsen in de stad.

GTA IV:

Parkeerplaatsen

Zo zijn er nog veel meer van dit soort parkeerplaatsen in GTA IV maar dit is een voorbeeld.

• 1 maand later...
Aangezien de Brownstone-rijtjeswoningen typisch Noord-Oost-Amerikaans zijn en vooral gebouwd zijn in New York, horen deze er volgens mij ook wel bij. Ik heb geen in-game printscreen of snapshot, want ze zijn regelmatig aan te treffen, vooral in Broker

442px-Harlem_02.jpg

Regel even een snapmap van waar je ze hebt aangetroffen en stuur die even via PB, ik heb capture apparatuur voor mijn 360. Dan kan ik ff wat ingame fotootjes voor je maken, als je wilt.

EDIT: Momenteel in afwachting van een nieuwe kabel die ook S-video ondersteunt, dan kan ik een screen maken. Wil het nu ook wel doen, maar dan is de kwaliteit ronduit gaar!

Bewerkt: door Jacky-2007
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik vind t trouwens erg mooie kwaliteit foto's t heeft wel wat!

Het zijn ook allemaal screens van Rockstar. :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:

New York: Washington Arch

2584913885_3dea84f2b3.jpg

GTAIV:Arch, Middle Park

64023944.jpg

Beschrijving:

Bij de ingang van het Washington Square Park vind je de Washington Arch welke je kunt beschouwen als een replica van de Arc de Triomphe die in Parijs staat. Net zoals vele andere bouwwerken in de stad is dit monument geplaatst ter nagedachtenis aan de inauguratie van George Washington. De boog was oorspronkelijk van hout maar is later vervangen door dit exemplaar.

Geplaatst:

Ik vergeet deze helemaal :)

New York: St. Patricks Cathedral

st-patricks-cathedral.jpg

GTAIV: Columbus Cathedral, Hatton Gardens

800px-Columbus_Cathedral.jpg

Beschrijving:

Deze rooms-katholieke kathedraal behoort tot de grootste ter wereld. Hij is 110 m lang en 58 m breed. Hij wordt gebruikt voor huwelijken en andere evenementen. Het schip is 36 m hoog en 16 m breed. De twee spitse torens zijn ruim 100,5 m hoog. De voorzijde heeft drie bronzen deuren.

Ik vind dit wel leuk om te doen.. deze had ik ook over het hoofd gezien ^_^

New York: Cyclone

alg_cyclone.jpg

GTAIV: Screamer

fake_rollercoaster.jpg

Beschrijving:

The cyclone is een achtbaan op Coney island in New york City, In GTA4 heet de achtbaan de Screamer en is net zoals alle andere attracties rondom de achtbaan niet meer in gebruik

Bewerkt: door Mark..
Geplaatst:

New York: Hearst Building

02_hearst.jpg

GTAIV: "Glazen gebouw?"

64042821.jpg

Lokatie:Click here to view the SnapMap

Beschrijving:

Het 46 verdiepingen tellende kantoorgebouw voor de Hearst Corporation is ontworpen door Sir Norman Foster. De wolkenkrabber heeft een totale hoogte van 182 meter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...