-Stan- Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) New York Liberty City Bewerkt: 24 juni 2009 door StannieB12 Reageren
mattert Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 New York: Flatiron Building GTAIV: Thornton Building Lokatie: Click here to view the SnapMap Beschrijving: Het gebouw werd ontworpen door Daniel Hudson Burnham en was in 1902 af. Het heeft 91 meter en 22 verdiepingen en het is een van de eerste wolkenkrabbers. In de game is het gebouw vrijwel hetzelfde alleen heeft het een andere naam gekregen. Haha ik vind 't wel grappig over de thornton building, ik had ongeveer een jaar geleden een groot doek/schilderij bij IKEA gehaalt met de thornton. ik wist niet ens waar die stond! zag ik gistere in een film de zeflde gebouw en vond 't wel grappig en nu zie ik hem hier. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 New York: Flatiron Building GTAIV: Thornton Building Lokatie: Click here to view the SnapMap Beschrijving: Het gebouw werd ontworpen door Daniel Hudson Burnham en was in 1902 af. Het heeft 91 meter en 22 verdiepingen en het is een van de eerste wolkenkrabbers. In de game is het gebouw vrijwel hetzelfde alleen heeft het een andere naam gekregen. Haha ik vind 't wel grappig over de thornton building, ik had ongeveer een jaar geleden een groot doek/schilderij bij IKEA gehaalt met de thornton. ik wist niet ens waar die stond! zag ik gistere in een film de zeflde gebouw en vond 't wel grappig en nu zie ik hem hier. Doet me eraan denken dat in GTA III dit gebouw ook tevinden is. Op de hoek van Belleville Park en de straat die uitloopt op Fort Staunton. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) >>> Door Bling: Niet nodig om voor zo'n opmerking op een post van een maand geleden te reageren. <<< Mijn excuses, heb ik soms wel meer dat ik niet naar de datum kijk. :$ Bewerkt: 12 december 2008 door SNIPER44 Reageren
Sunlight Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Aangezien de Brownstone-rijtjeswoningen typisch Noord-Oost-Amerikaans zijn en vooral gebouwd zijn in New York, horen deze er volgens mij ook wel bij. Ik heb geen in-game printscreen of snapshot, want ze zijn regelmatig aan te treffen, vooral in Broker Reageren
njeg0d Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 New York: John F. Kennedy International (Airport). GTAIV: Francis International (Airport). Geen beter plaatje te vinden. Ik heb gegoogled, want ik heb GTA IV op de PS3. Ik zou niet weten hoe je daarvan screens maken.. (behalve foto's maken met mobiel of camera, en scannen of zo) Lokatie: Click here to view the SnapMap Ik heb hem in het midden geplaatst van het gebouw. Maar het hele gebied er om heen is in feite Francis International. Beschrijving: Francis International is gebasseerd op de internationale luchthaven van New York City, JFK of John F. Kennedy International. De luchthaven ligt in de wijk Queens (in GTA IV is dat Dukes). In GTA kun je echter niet in de vliegtuigen, maar wel in een helikopter die bij een van de landigsbanen staat. Als je op het gebied van de landigsbanen komt krijg je wel 4 sterren politie achter je aan. Reageren
joppie Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Is dit ook een bump? Iets 14 dagen later posten waar geen nieuw topic voor geopend hoeft te worden? Parkeerplaatsen in de stad. GTA IV: Parkeerplaatsen Zo zijn er nog veel meer van dit soort parkeerplaatsen in GTA IV maar dit is een voorbeeld. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Aangezien de Brownstone-rijtjeswoningen typisch Noord-Oost-Amerikaans zijn en vooral gebouwd zijn in New York, horen deze er volgens mij ook wel bij. Ik heb geen in-game printscreen of snapshot, want ze zijn regelmatig aan te treffen, vooral in Broker Regel even een snapmap van waar je ze hebt aangetroffen en stuur die even via PB, ik heb capture apparatuur voor mijn 360. Dan kan ik ff wat ingame fotootjes voor je maken, als je wilt. EDIT: Momenteel in afwachting van een nieuwe kabel die ook S-video ondersteunt, dan kan ik een screen maken. Wil het nu ook wel doen, maar dan is de kwaliteit ronduit gaar! Bewerkt: 7 maart 2009 door Jacky-2007 Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik vind t trouwens erg mooie kwaliteit foto's t heeft wel wat! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik vind t trouwens erg mooie kwaliteit foto's t heeft wel wat! Het zijn ook allemaal screens van Rockstar. Reageren
Mark.. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 New York: Washington Arch GTAIV:Arch, Middle Park Lokatie: Click here to view the SnapMap Beschrijving: Bij de ingang van het Washington Square Park vind je de Washington Arch welke je kunt beschouwen als een replica van de Arc de Triomphe die in Parijs staat. Net zoals vele andere bouwwerken in de stad is dit monument geplaatst ter nagedachtenis aan de inauguratie van George Washington. De boog was oorspronkelijk van hout maar is later vervangen door dit exemplaar. Reageren
Mark.. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Ik vergeet deze helemaal New York: St. Patricks Cathedral GTAIV: Columbus Cathedral, Hatton Gardens Lokatie: Click here to view the SnapMap Beschrijving: Deze rooms-katholieke kathedraal behoort tot de grootste ter wereld. Hij is 110 m lang en 58 m breed. Hij wordt gebruikt voor huwelijken en andere evenementen. Het schip is 36 m hoog en 16 m breed. De twee spitse torens zijn ruim 100,5 m hoog. De voorzijde heeft drie bronzen deuren. Reageren
Mark.. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Vooruit nog een New York:The New York State Pavillion GTAIV: Pavillion Towers Lokatie: Click here to view the SnapMap Beschrijving: Oorspronkelijke torens zijn gemaakt voor de wereldtentoonstelling '64 /'65 Ik vond deze trouwens ook op 't net... Reageren
Mark.. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Ik vind dit wel leuk om te doen.. deze had ik ook over het hoofd gezien New York: Cyclone GTAIV: Screamer Lokatie: Click here to view the SnapMap Beschrijving: The cyclone is een achtbaan op Coney island in New york City, In GTA4 heet de achtbaan de Screamer en is net zoals alle andere attracties rondom de achtbaan niet meer in gebruik Bewerkt: 16 april 2009 door Mark.. Reageren
Mark.. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 New York: Hearst Building GTAIV: "Glazen gebouw?" Lokatie:Click here to view the SnapMap Beschrijving: Het 46 verdiepingen tellende kantoorgebouw voor de Hearst Corporation is ontworpen door Sir Norman Foster. De wolkenkrabber heeft een totale hoogte van 182 meter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.