Mark.. Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Nog een! New York:Erie Lackawanna Ferry Terminal GTAIV: Ferry Terminal, Alderney Lokatie: Click here to view the SnapMap Beschrijving: Treinstation oorspronkelijk gelegen in Hoboken NYC Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 >>> Door Hanneswasco: Alle reacties verwijderd. Dit topic is enkel om landmarks te posten, reacties kunnen via PB!<<< Reageren
Raalte86 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Reactie op Mark.. Washinton Arch Sorry dat ik moet reageren maar ik weet zeker dat de boog op de foto in New York, niet in Algonquin maar in Broker staat. Daar heb je een rontonde met een boog en die lijkt meer op de foto van New York dan die uit Algonquin >>> Door Hanneswasco: Als je weet dat je hier niet mag reageren, waarom doe je het dan toch? Zo'n reacties kunnen gewoon via PB.<<< Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Van de Snow Storm Missie gebouw Is dit wellicht de Sprunk Fabriek? >>> Door Jacky-2007: Post en afbeeldingen even netjes neergezet...<<< Ik bedoelde niet de sprunk fabriek maar als je over de brug rijdt van Bohan naar Dukes/Broker dan de brug over en dan de fabriek rechts ervan Bewerkt: 27 augustus 2009 door Mr.Bellic Reageren
jobator Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Aangezien de Brownstone-rijtjeswoningen typisch Noord-Oost-Amerikaans zijn en vooral gebouwd zijn in New York, horen deze er volgens mij ook wel bij. Ik heb geen in-game printscreen of snapshot, want ze zijn regelmatig aan te treffen, vooral in Broker Waar je michelle moet thuis brengen...daar staan ze alstje: greets >>> Door Hanneswasco: 1. quote geen afbeeldingen 2. Hij weet waar ze staan 3. Je reageert op een bericht van meer dan een half jaar oud<<< Reageren
verkauft Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 hey, weet niet hoe je hier plaatjes tusse kan zeten en heb geen ingame pic. doordat ik nu op een laptop zit die gta iv niet ondersteund. http://www.robertpenridge.com/blogger/uplo...-tor-716062.jpg brandenburg tor. in gta iv te vinden in dukes. staat op de kaart als soldiers plaza. grtz Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Bedoel je niet meer dit? Zo ja, dit is al ontdekt. Zo nee, Kan je een snapmap maken? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Bedoel je niet meer dit?Zo ja, dit is al ontdekt. Zo nee, Kan je een snapmap maken? Click here to view the SnapMap Astu. (: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Bedoel je niet meer dit?Zo ja, dit is al ontdekt. Zo nee, Kan je een snapmap maken? Click here to view the SnapMap Astu. (: Ik wist ook wel dat die daar was. Maar ht kon ook zijn dat verkauft een ander had ontdekt en als het een andere was wou ik weten waar die was. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Frankfort High station is gebaseerd op 125th street station in Noord Manhattan, op de grend van The Bronx. Er zijn wel een heleboel metrostations, maar deze is echt specifiek gebaseerd op dát metrostation. Net als ingame ligt 125th street station dicht bij de overgang van bovengronds en ondergronds, en staat het station op een gietijzeren structuur. Ook ligt het station ingame bij de grens van Manhattan/Algonquin en The Bronx/Bohan 125th street station Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Aangezien ik deze er nog niet heb tussen zag staan: De Ingame Cable Car tussen Colony Island en Alonquin is 'gebaseerd' op de Cable Car in NY tussen Manhattan en Roosevelt Island . Reageren
gtavcsky Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) Here ya go Bertelsmann Building: Brooklyn Bridge: Conde Nast Building: Crowne Plaza: DoubleTree guest Suites: Exchange Place Center: Helmsley Building: Manhattan Bridge: Marriot Marquis Hotel: Morgan Stanley Building: Paramount Building: Plaza 10: Rockefeller Center: Times Square Tower: World Financial Center: Sugar Company: Nog even voor MartyCeha en End Of The Riot : Bewerkt: 31 oktober 2009 door gtavcsky Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 >>> Door Jacky-2007: Zoals Hanneswasco eerder al vermeldde.. Reacties graag via PM. Drie posts met daarin reacties verwijderd..<<< Reageren
harry1985 Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Grappig om te zien dit. er zijn toch meer gebouwen nagemaakt dan dat ik zelf dacht. >>> Door Hanneswasco: Voor de zoveelste keer: geen reacties!<<< Reageren
PrioX Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) (LC)Liberty Eye > (NY)Wonder wheel : (Snapmap) Bewerkt: 6 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.