Jump to content

6 sterren.


.Sharingan

Recommended Posts

Ik ben bezig met alle achievements te halen op mijn IV versie op de 360. Het enige probleem is, hoe erg ik ook probeer, ik kom niet verder dan 5 sterren. Heeft iemand een tip hoe ik aan de 6de ster kan komen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt toch ook 6* als je naar een deel gaat waar je niet mag komen? Maar dat wordt denk ik niet beloond...

Ik denk dat je vooral zoveel mogelijk politie-lui moet afknallen. Ik zou echt al je geld opmaken aan groffe wapens, maar dan niet opslaan en gewoon weer je save laden voordat je die wapens ging kopen, dan is er "niks gebeurd" en die archiefment heb je dan al gehaald.

Ik zou wat rakketen werpers kopen, en dan al die politiewagens en politieagenten opblazen, granaten zijn ook wel handig. Koop ook een armor!

Bewerkt: door Liberty City
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon simpelweg veel politie mensen doden. Hierdoor zul je veel Wanted sterren krijgen.

Als je één agent vermoord dan heb je al 3 wanted sterren. Vermoord er nog ongeveer 50 en je hebt 6 wanted sterren ;) Je moet in iedergeval zo veel mogelijk politie's te killen.

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook naar gevangenis gaan als je op het terrein komt krijg je volgens mij meteen 5 sterren, maar denk als je wat heli uit de lucht haalt er wel 6 krijgt.

Oh dat had ik niet, ik kwam laatst daar d.m.v een helikopter en ik green geen wanted level. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...