Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Kan je in GTA SA een motor vervangen door een auto? Want ik wil graag de Politie motor vervangen door een politie auto . Kan dat? Reageren
joppie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 volgens mij kan dat niet want dan moet je met de handling en al die andere dingen gaan knoeien. ik heb hier niet egt verstand van maar ik denk dat dat niet kan. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Het kan wel, dan moet je volgens mij in Handling de regel bij de auto kopiëren, en dan vervolgens die neerzetten bij de motor. Ook moet je de namen van de DFF en TXD vervangen. De naam van de bestanden van de auto vervangen voor de naam van de motor. Op die manier vervangt hij hem dacht ik. Ik weet het niet zeker, dus maak even een Back-Up. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Niet mogelijk door normale modders. Mensen die veel verstand hebben van de SA engine kunnen het misschien aanpassen maar je kan géén één motor vervangen door het model van een auto... Bewerkt: 6 mei 2008 door Galiorix Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Uhm... als je zelf een auto maakt met de vorm van een auto, dan zou je hem toch ook kunnen vervangen door een motor? Of heb ik dat nou . je moet gewoon de politie auto importeren in een 3D programma en dan de dummy's net zoals bij een motor plaatsen. Maar ik denk niet dat je dan de deuren kan gebruiken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.