klm Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) ik wil xtreme admin in mn server hebben ik heb xtremeadmin2 al in mn server.cfg gedaan maar als ik compile dan komt er een error namelijk: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\filterscripts\XtremeAdmin2.pwn(10) : fatal error 100: cannot read from file: "xadmin/XtremeAdmin.inc" wie kan me helpen? ow ik heb ook geprobeert om die #include "xadmin/XtremeAdmin.inc" weg te halen maar dat helpt niet Bewerkt: 6 mei 2008 door klm Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Ik denk dat je je include ergens verkeerd hebt geplaatst. Pawno kan niet de include leezen, zoals de foutmelding aangeeft. Weet je zeker dat je trouwens alles op de goede plek hebt gezet? Bij Xtreme Admin moet je namelijk [1] het filterscript in de map 'filterscripts' zetten. [2] moet je een aantal dingen in de map 'scriptfiles' zetten. [3] je moet de include in de map 'pawno\includes' zetten. Doe dit allemaal, en zet het dus niet op verkeerde locaties, want volgens mij heb jij de include in de 'scriptfiles\xadmin' map gezet..en dat moet niet (die moet namelijk in de includes map, zie hierboven). Succes Bewerkt: 6 mei 2008 door VWO-er Reageren
klm Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik heb maar een bestand gekregen toen ik em downloade weet U waar ik hem volledig kan downloade? Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 In dit topic op het SA-mp forum kun je hem volledig downloaden, er zit een readme bij als het goed is. Reageren
klm Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb goed gekeken maar bij downlaod xtremeblabla dan kan ik daar niet op klikken= hoe kan dat? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Dat komt omdat, als je even verder las, je zag zien dat ze de link naar onderen hadden verplaatst. Eronder staat dus een link. Deze link is het dan, versie 2.1 dus. Reageren
klm Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb em al maar waar moet ik dat bestandje plaatsje dan= en het is een rar bestand :s Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je hebt hem dan nog niet uitgepakt. RAR-bestanden zijn ingepakte bestanden (of archieven). Je kunt deze weer uitpakken door middel van het programma WinRAR. Installeer dat. Klik rechts op het zojuist gedownloade .rar-bestand en kies 'Uitpakken in ...'. Er zal een map verschijnen en er zit, als het goed is, een ReadMe in. Daarin wordt de uitleg gegeven hoe je hem moet installeren en hoe het werkt. Anders kun je nog in dat topic kijken. Reageren
klm Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 og ja je hebt gelijk ik dacht al wrm is notopad standard want ik heb mn pc opnieuw geinstalt en winrar vergete bedankt trouwens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.