Jump to content

Paper Trail


the max

Recommended Posts

Je blijft de helikopter volgen. Zorg ervoor dat je rechtsachter de helikopter van je doelwit vliegt en op gelijke hoogte.

Als het goed is zal Jacob dan snel raken. Voor meer info: WikiGTA. Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je blijft de helikopter volgen. Zorg ervoor dat je rechtsachter de helikopter van je doelwit vliegt en op gelijke hoogte.

Als het goed is zal Jacob dan snel raken. Voor meer info: WikiGTA. Veel succes! ;)

dat doe ik ook, maar alsnog schiet hij erachter :N

ik blijf het wel proberen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je blijft de helikopter volgen. Zorg ervoor dat je rechtsachter de helikopter van je doelwit vliegt en op gelijke hoogte.

Als het goed is zal Jacob dan snel raken. Voor meer info: WikiGTA. Veel succes! ;)

dat doe ik ook, maar alsnog schiet hij erachter :N

ik blijf het wel proberen :tu:

Probeer ook zo veel mogelijk op gelijke hoogte te vliegen zodat Jacob hem beter kan raken. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Je blijft de helikopter volgen. Zorg ervoor dat je rechtsachter de helikopter van je doelwit vliegt en op gelijke hoogte.

Als het goed is zal Jacob dan snel raken. Voor meer info: WikiGTA. Veel succes! ;)

dat doe ik ook, maar alsnog schiet hij erachter :N

ik blijf het wel proberen :tu:

Probeer ook zo veel mogelijk op gelijke hoogte te vliegen zodat Jacob hem beter kan raken. 0_0

het lukt nog steeds niet, op het einde gaat het target eerst omlaag en daarna omhoog en dan moet je hem meteen schieten, heeft iemand nog goede tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens, ik word helemaal leip van deze missie. Hij lijkt qua irritantheid op die van ZERO met die stuntvliegtuigjes en die chaingun uit San Andreas, ook zo belachelijk. GVD probeer het nu al voor de 12e keer en nog steeds mist die achterlijke jamaicaan met die RPG.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet erop letten dat je aan de rechterzijde blijft. Little Jacob gaat namelijk links op de zijkant zitten.

Als je hier op let is de missie niet zo heel moeilijk.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

hij is nu al een tijdje gelukt, maar ik heb weel een handige tip voor de mensen, bij wie het niet lukt. je moet na de brug bij de achtervolging aan de linker kant gaan zitten en zo snel mogelijk dichtbij komen en dan pas naar de rechterkant gaan, dan schiet hij volgens mij vaken, om bij mij schoot hij eerst een keer, nu meerdere keren :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens, ik word helemaal leip van deze missie. Hij lijkt qua irritantheid op die van ZERO met die stuntvliegtuigjes en die chaingun uit San Andreas, ook zo belachelijk. GVD probeer het nu al voor de 12e keer en nog steeds mist die achterlijke jamaicaan met die RPG.

Op pc was die missie heel makkelijk maar op console heb ik heb ook zeker rond de 35 keer moeten overdoen...

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij lukte het gewoon na de derde keer schieten ^^

snap eerlijk gezegd het probleem niet....

ik zat juist hartstikke vaag te vliegen daarbij :puh:

het probleem bij mij was dat hij eerst altijd maar een keer schooot en wanneer de raket ontplofte de missie ook meteen was afgelopen

Link to comment
Delen op andere websites

ik had deze missie in 1 keer :puh:.

ik vloog eerst achterhem. totdat ik boven zee was. toen sloeg ik toe. gewoon meteen naast hem gaan vliegen.

kan me nog herineren dat toen hij neerstorten je op de achtergrond het ''vrijheidsbeeld'' zag. was lol.

succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

bij mij was het pas vreemd LJ schoot hem uit de lucht je zag eindfilmpje ik bracht hem naar helidek

hij stoortte neer LJ vloog weg en toen ontploofte hij maar had toch gehaald echt vreemd ????????? :cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...