Jump to content

Achievements

Scarface92

Recommended Posts

het is een soort puntensysteem van xbox. Iedereen begint met 0 punten, als jij in spel (bijv GTA IV) missies haalt krijg je er weer punten bij, deze punten staan bij je account. Met die punten kan je niks doen, maar het laat wel zien hoeveel games diegene al gespeelt heeft.

Bij Call of Duty 4 heb ik bijvoorbeeld 950 van de 1000 punten behaald, dit krijg je als je missies voltooid of andere speciale dingen behaald, als je op met makkelijkste niveau speelt kan je veel minder punten halen dan op het moeilijkst.

In GTA IV krijg je in het begin 5 punten als je het eerst saved, inmiddels heb ik al 125 punten.

Je kan bijvoorbeeld ook punten krijgen als je alle duiven hebt afgeschoten in GTA IV, of als je een bepaalde missie behaald hebt.

xbox360_sw_03.jpg

deze gast heeft nog maar 70 punten, per spel kan je ongeveer 1000 tot 2000 punten halen

Bewerkt: door Liberty City
Delen op andere websites

het is een soort puntensysteem van xbox. Iedereen begint met 0 punten, als jij in spel (bijv GTA IV) missies haalt krijg je er weer punten bij, deze punten staan bij je account. Met die punten kan je niks doen, maar het laat wel zien hoeveel games diegene al gespeelt heeft.

Bij Call of Duty 4 heb ik bijvoorbeeld 950 van de 1000 punten behaald, dit krijg je als je missies voltooid of andere speciale dingen behaald, als je op met makkelijkste niveau speelt kan je veel minder punten halen dan op het moeilijkst.

In GTA IV krijg je in het begin 5 punten als je het eerst saved, inmiddels heb ik al 125 punten.

Je kan bijvoorbeeld ook punten krijgen als je alle duiven hebt afgeschoten in GTA IV, of als je een bepaalde missie behaald hebt.

xbox360_sw_03.jpg

deze gast heeft nog maar 70 punten, per spel kan je ongeveer 1000 tot 2000 punten halen

HEB JE DIE ARCHIEVMENTS BIJV DUIVEN OOK OP PS3 ?
Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...