Scarface92 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Hey Weet iemand wat achievements inhoud bij GTA IV? Het gaat dus over de Xbox 360 versie. Zijn dat een soort van extra missie's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Het zijn extra opdrachten die je kunt doen via jouw Xbox Tag. Kijk in dit topic voor een totaal overzicht van de Achievements/opdrachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Liberty City Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) het is een soort puntensysteem van xbox. Iedereen begint met 0 punten, als jij in spel (bijv GTA IV) missies haalt krijg je er weer punten bij, deze punten staan bij je account. Met die punten kan je niks doen, maar het laat wel zien hoeveel games diegene al gespeelt heeft. Bij Call of Duty 4 heb ik bijvoorbeeld 950 van de 1000 punten behaald, dit krijg je als je missies voltooid of andere speciale dingen behaald, als je op met makkelijkste niveau speelt kan je veel minder punten halen dan op het moeilijkst. In GTA IV krijg je in het begin 5 punten als je het eerst saved, inmiddels heb ik al 125 punten. Je kan bijvoorbeeld ook punten krijgen als je alle duiven hebt afgeschoten in GTA IV, of als je een bepaalde missie behaald hebt. deze gast heeft nog maar 70 punten, per spel kan je ongeveer 1000 tot 2000 punten halen Bewerkt: 6 mei 2008 door Liberty City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RJanse Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 het is een soort puntensysteem van xbox. Iedereen begint met 0 punten, als jij in spel (bijv GTA IV) missies haalt krijg je er weer punten bij, deze punten staan bij je account. Met die punten kan je niks doen, maar het laat wel zien hoeveel games diegene al gespeelt heeft.Bij Call of Duty 4 heb ik bijvoorbeeld 950 van de 1000 punten behaald, dit krijg je als je missies voltooid of andere speciale dingen behaald, als je op met makkelijkste niveau speelt kan je veel minder punten halen dan op het moeilijkst. In GTA IV krijg je in het begin 5 punten als je het eerst saved, inmiddels heb ik al 125 punten. Je kan bijvoorbeeld ook punten krijgen als je alle duiven hebt afgeschoten in GTA IV, of als je een bepaalde missie behaald hebt. deze gast heeft nog maar 70 punten, per spel kan je ongeveer 1000 tot 2000 punten halen HEB JE DIE ARCHIEVMENTS BIJV DUIVEN OOK OP PS3 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 achievement zijn er alleen voor Xbox (tog?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 achievement zijn er alleen voor Xbox (tog?) Ja. En dat maakt het wel veel leuker om te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Op GTA 4 heb ik ongeveer 12 a 13 achievements geklaard. Zoals met missies, maar ook andere dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.