Jump to content

Auto's opslaan

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, ik heb een vraag.

ik heb nu 2 auto's en mij gele parkeervlak staak, maar zou daar nog een auto bij kunnen.. en maakt het dan uit of hij er half in staat of niet?. want het is mijn enigste safehouse( op het kleine eilandje boven aan, bohan dacht ik). als dit niet kan, hebben jullie dan nog tips maar ik ze dan wel op kan slaan, en of er ergens nog een ander safehouse is?

Alvast bedankt!! :cya:

Geplaatst:

Als ie er half in staat dan gaat de auto gewoon weg :duh:

Had ik namelijk ook. Maar bij je oude savehouse kan je ook nog auto's opslaan. (dat afgebrande krot dus)

Geplaatst:

Nu heb ik ook nog een vraag :puh: Kun je in de eerste save house die je krijgt ook auto's inzetten ? Zit daar ergens een garage in de buurt ?

Alvast Bedankt.. ^_^

Swiggers :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, de eerste keer dat je savet, wordt er gezegd dat er voor je savehouse een parkeervak staat waarin je je auto's kunt zetten. Het is overdag goed te zien, maar 's avonds valt het minder op door de donkere avonden in GTA IV.

Bewerkt: door VWO-er

ik heb momenteel 3 save-parkings. Kan dus 6 auto's saven.

- oud savehouse

- nieuwe savehouse (bohan)

- penthouse van playboy X

[/font]

Zijn er nog ????

Bewerkt: door gta-mike
ik heb momenteel 3 save-parkings. Kan dus 6 auto's saven.

- oud savehouse

- nieuwe savehouse (bohan)

- penthouse van playboy X[/font]

Zijn er nog ????

Gebruik spoilers astublieft, mensen!

Ik heb van de week drie auto's op één parkeervak kunnen passen, nmlk de Dukes, de shyster pmp 600 en de comet. (oftewel twee dikke bakken en een iets kleinere)

Als je ze er namelijk schuin inparkeerd, past het nét om ze alledrie met vier wielen binnen de lijnen te zetten, en dan worden ze gesaved. Is wel ff passen en meten, trouwens!;)

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:

kijk zet de auto met die voorkant tegen elkaar anders gaan ze nog weg bij mij tenminsten...

in bohan staan ze zo >< en in alderney >< want anders gaan ze bij mij weg dus als je twijfelt zet dan zo tegen elkaar dan weetje zker dat ze blijven staan :cya::D

Geplaatst:

Bij mij staan ze mooi achter elkaar.

Je moet er wel goed voor zorgen dat ze binnen het gele kader staan.

Bij mij het eerste savehouse stond er ooit een, naam ontglipt mij (corvette), samen met een stretch. ^_^

En die stonden er telkens ik er voorbij reed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...