Jesperkaj Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Onderwerp: GTA Soort design: Signature Size design: 400x100 tot 450x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zsm Opmerking: Ik lever hem na jouw in
2fast{0} Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Ik wil wel wat proberen, ik zal morgen wel wat in elkaar knutselen aangezien ik dan de hele dag voor mezelf heb. Edit : Er is vrij weinig uitgekomen, maar hier is hij dan... Edit #2 : Ik krijg geen contact meer met Blizzard... Edit #3 : Ik krijg nog steeds geen contact... Bewerkt: 11 mei 2008 door 2fast{0}
2fast{0} Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Blizzard is sinds 6 Mei helemaal niet meer online gekomen en hij heeft ook niks gezegd over dat hij wegging.
Jon-asses Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Blizzard is sinds 6 Mei helemaal niet meer online gekomen en hij heeft ook niks gezegd over dat hij wegging. Ik wil anders wel tegen jou met GTA sig. Crew moet het wel eerst goedrekenen. >>> Door Dizzee: Ik heb er geen probleem mee, alleen stel ik dan wel voor om een nieuw topic aan te maken. Zo is het overzichtelijker en kan Blizzard eventueel hier verder zoeken naar een nieuwe tegenstander, mocht hij binnenkort weer online komen.<<<
2fast{0} Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik annuleer deze battle aangezien blizzard gewoon verdwenen is. JOns-Asses op het moment heb ik niet echt zin om een nieuwe battle te starten, maar na mijn examens zal ik wel een battle willen proberen.
Jesperkaj Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Sorry 2fast, m'n pc deed erg raar en begint de hele tijd opnieuw op te starten. Dus ik kon ook geen gebruik maken van Photoshop. Bovendien kon ik ook even niet op onze andere computer (Daar zit nl. geen Photoshop op). Daarom vraag ik of hier een slotje op mag??? >>> Door Dizzee: Volgens de regels, mag er eigenlijk niet gevraagd worden om een slotje. Maar ik neem aan dat je niet meer wilt battlen, dus zie ik geen reden om dit topic nog open te laten. <<<
Recommended Posts