Jesperkaj Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Na een tijdje niks ben ik weer aan de slag gegaan. Rates and comments pls Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Een iets mindere signature van je, vind ik. De kleurencombinatie is goed, behalve de kleur van je tekst. Die kleur is veel te wit, en past niet bij de rest van het paarse. Verder kon je daar ook wat effectjes bij hebben gevoegd. Het font van je tekst is dan wel goed, omdat het typisch GTA is. Verder heb je de render ook niet goed ingeblend, probeer hierop misschien enkele tuts te volgen, en probeer misschien zachtjes wat op de zijkanten van de render te brushen. Verder is het een simpele achtergrond, die redelijk rustig is, en een heel klein beetje bij de render past. Het kon wat actiever en spectaculairder. Verder zie ik ook niet onmiddellijk een border? Het kan zijn dat je er één gemaakt hebt, maar probeer het in het vervolg misschien wat opvallender en mooier te maken, want hierbij zou wel een border passen vind ik. Niet echt één van je beste sigs dus, maar toch wel een mooi werkje. Je krijgt 65%. KUTGW! Reageren
Ferre Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Een iets mindere signature van je, vind ik. De kleurencombinatie is goed, behalve de kleur van je tekst. Die kleur is veel te wit, en past niet bij de rest van het paarse. Verder kon je daar ook wat effectjes bij hebben gevoegd. Het font van je tekst is dan wel goed, omdat het typisch GTA is. Verder heb je de render ook niet goed ingeblend, probeer hierop misschien enkele tuts te volgen, en probeer misschien zachtjes wat op de zijkanten van de render te brushen. Verder is het een simpele achtergrond, die redelijk rustig is, en een heel klein beetje bij de render past. Het kon wat actiever en spectaculairder. Verder zie ik ook niet onmiddellijk een border? Het kan zijn dat je er één gemaakt hebt, maar probeer het in het vervolg misschien wat opvallender en mooier te maken, want hierbij zou wel een border passen vind ik. Niet echt één van je beste sigs dus, maar toch wel een mooi werkje. Je krijgt 65%. KUTGW! Het 'ideale' (standaard) sigje: rendertje, achtergrondje, en vooral inblenden en de border niet vergeten! Je hebt een hele mooie sig. De achtergrond past mooi bij de kleur van Nico's cut-out. De rechterkant vind ik wat donker en de tekst is, zoals Hannes al zei, te licht en past niet bij de rest van de sig. Probeer een kleur van zijn gezicht, dan past de sig er mooi in. De border heeft verder geen toevoegende waarde. 73% - Mooie sig. Reageren
Jay; Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Ook ik vind deze signature iets minder ten opzichte van de vele andere sig's die jij gemaakt hebt. Om te beginnen vind ik de kleur helemaal niet mooi, probeer wat te spelen met de kleuren en de brushes wat spectaculairder te maken. De achtergrond kan dus in een totaal andere kleur en wat meer opvulling kan natuurlijk ook geen kwaad. Zoals Hannes al zei is je tekst iets te wit en past deze totaal niet bij de achtergrond, misschien wel als je één van deze twee kleuren veranderd. Dan over de border, ik kan er geen herkennen terwijl je in je andere sig's mestal een border gebruikt, is hier een speciale reden voor? Als je naar een signature kijkt is dat meestal toch één van de elementen die je meteen doet opvallen, althans bij mij is dat wel het geval. Maar niet alleen dat, het vult de sig ook op en maakt er een geheel van. Probeer daar dus aan te werken. Voor de rest en best mooie en rustige signature, Niko kan wat meer worden ingeblend maar dat laat ik even in het midden. Probeer die kritiek mee te nemen en voor de rest, KUTGW! Bewerkt: 7 mei 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.