superman Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) he ik weet niet of het al bekend is maar in fort carson zit een radiostation genoemd hi k69 ik heb een plaatje waar precies maar ik weet niet hoe je hem moet toevoegen aan een bericht Bewerkt: 15 februari 2005 door superman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 he ik weet niet of het al bekend is maar in fort carson zit een radiostation genoemd hi k69 ik heb een plaatje waar precies maar ik weet niet hoe je hem moet toevoegen aan een bericht upload screens naar de forum met imageshack druk op bladeren om de screens te zoeken die je wil hebben druk dan op host it en daan staan er links,kopieer de link naar de forum heb je dat gedaan druk je op de forum op ok en de screens staat op de forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Hoe heet die link dan waar je dat plaatje hebt gezien? Bewerkt: 15 februari 2005 door Gta cool man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Hoe heet die link dan waar je dat plaatje hebt gezien? jij snapt het volgens mij niet :blink: als je een screen op je pc hebt,druk je op bladeren dan zoek je welke screen je wilt hebben en druk op openen nu staat de URL van de screen in de balk voor bladeren druk op host it en dan komen er links te staan kies de link om de screen te laten zien op de forum kopieer de link naar de forum en druk ok op de forum en klaar is kees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superman Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) ] hier is ie Bewerkt: 15 februari 2005 door superman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Was al bekend :-) Hier een link naar plaatje uit de walkthrough: HI K69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superman Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 oh oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ik wist het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.