ZakyMontana Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik snap er helemaal niks van ik heb zowat de hele forum doorgezocht maar kan iemand me Op een Makkelijke manier zeggen wat ik zou kunnen proberen en als ik een nieuwe grafische kaart nodig heb wat voor een dan? Besturingssysteem: Microsoft Windows xp Home Edition Taal: Nederlands Sysreemfabriek: Dynabyte Systeemmodel:Awrdacpi Bios:Phoenix- AwardBios V6.00pg Processor: Intel® Celeron® Cpu 2.66 Ghz Geheugen: 224 mb RAM DirectX-versie: DirectX 9.0C Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 We weten niet wat voor videokaart je nu hebt, dus als je dat even wilt zeggen kunnen we je daar ook advies over geven. Ga naar 'Start' --> 'Uitvoeren...' en typ 'dxdiag' in. Druk op Enter en er zal een venster verschijnen. Ga naar het tabblad 'Beeldscherm' (plaatje ter instructie) en kopieer de informatie over je videokaart. Reageren
Thomas_Owner Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ook belangrijke vraag.. is het spel in de winkel gekocht? Reageren
niels8500 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Installeer het eventueel opnieuw, en kijk of je mods heb geinstalleerd en verwijder deze. Het probleem kan ook liggen aan je DVD-Speler je moet minimaal 8X hebben 4 X werkt niet Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Naam:SiS Fabrikant:SiS Chiptype:SiS 651C Rev 00 Dac-type: Internal Totaal geheugen:32 mb Huidige 1024x768 (32 bit) (60Hz) Beeldscherm: Plug and play-Monitor Ik heb hem bij de bartsmit gekocht ik heb geen mods want heb hem nooit gespeeld en heb hem 2 keer opnieuw Geinstalleerd Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat is het probleem, je videokaart. Je videokaart is een die standaard in de computer zit, deze is maar 32 mb, en voor SA heb je op z'n minst een 64 mb videokaart nodig. Ik raad je een naar een computerzaak te gaan, een nieuwe, betere kaart te kopen en daarna nog eens te proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.