Jump to content

verhaallijn


samin00

Recommended Posts

hee iedereen ik heb net faustin vermoord en naar die pakhuis gegaan maar kan iedereen me ff uitleggen wat er nou net gebeurd is dat snap ik niet zo goed :puh:
Dat is toevallig:P Ik heb deze missie ook net gedaan. En ik snap het ook even niet meer :puh:

Waarom moest je Faustin vermoorden ? Heeft hij je ergens mee veraden ? En waarom doet Dimitri nou zo stom tegen me ?:puh:

Dus bij deze: Ook graag voor mij uitleggen :puh:

P.s Samin00 is toch je PSN hé? Ik ga je toevoegen...:D

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

hee iedereen ik heb net faustin vermoord en naar die pakhuis gegaan maar kan iedereen me ff uitleggen wat er nou net gebeurd is dat snap ik niet zo goed :puh:

Wat snap je niet.

Je hebt Faustin moeten vermoorden voor Dimitri.

En Dimitri belooft je te belonen als je naar het pakhuis gaat.

Maar het loopt anders uit dan vewacht.

Dimitri kent iemand (naam ontglipt mij op dit moment) die denkt dat je hem bedot hebt.

In plaats van je uit te betalen, willen ze je van kant maken.

[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

hee iedereen ik heb net faustin vermoord en naar die pakhuis gegaan maar kan iedereen me ff uitleggen wat er nou net gebeurd is dat snap ik niet zo goed :puh:

Wat snap je niet.

Je hebt Faustin moeten vermoorden voor Dimitri.

En Dimitri belooft je te belonen als je naar het pakhuis gaat.

Maar het loopt anders uit dan vewacht.

Dimitri kent iemand (naam ontglipt mij op dit moment) die denkt dat je hem bedot hebt.

In plaats van je uit te betalen, willen ze je van kant maken.

[/font]

Maar waarom moest je Faustin vermoorden?

Link to comment
Delen op andere websites

Dimitri was het niet eens met de verschillende orders die Faustin gaf (namelijk iedereen die hij wantrouwt omleggen). Zo heeft hij ook het zoontje van ene patrovick ofzo om laten leggen door Niko (bij het treinstation). Niko en Dimitri worden gespaard als zij Faustin omleggen. Vervolgens wilt Dimitri Niko ook weer omleggen omdat dit voor hem goed uitkomt.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Dimitri, meneer Bulgarian kent. Bulgarian kent Niko al sinds de oorlog waar Niko in vocht, volgens Bulgarian had Niko geldschulden bij Bulgarian maar dat was een leugen. Dat was ook een reden van Niko om naar Liberty City te gaan, te vluchten van Bulgarian die het leven van Niko kapot maakte in zijn oude land. Helaas voor Niko is Bulgarian ook naar Liberty City gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...