Jump to content

Gang vormen wanneer en hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:

Uit frustratie omdat GTA IV nog niet uit is op de pc toch maar even san andreas weer geinstalleerd,

alleen nu (ja nu pas) kwam ik er achter dat je dus ook je eigen gang kan vormen.

Kreeg de melding dat ik een 2 mans gang kan vormen alleen weet ik niet dmv welke knoppen dat is (speel op de pc en niet op de console) en of dit altijd kan of alleen na speciale missies.

Nu zie ik ook her en der op de fora dat dat alleen op bepaalde momenten is, netzoals het veroveren van de diverse territoria.

kan iemand mij hiermee helpen? _O_

Thnx

The Brick

Geplaatst:

Je kunt altijd gangleden recruiten, alleen in vele missies niet. Er zijn enkele missies met een uitzondering hiervoor. Naarmate je respect meer wordt, hoe meer gangleden je kunt meenemen. Gangleden kun je recruiten met 'G' of 'H', het verschil tussen deze knoppen is dat G voor volgen staat en H voor wachten. Voordat je dan nog één mee kunt nemen moet je ook nog op een member richten met een wapen zodat er een driehoekje boven de persoon komt.

Geplaatst:
Je kunt altijd gangleden recruiten, alleen in vele missies niet. Er zijn enkele missies met een uitzondering hiervoor. Naarmate je respect meer wordt, hoe meer gangleden je kunt meenemen. Gangleden kun je recruiten met 'G' of 'H', het verschil tussen deze knoppen is dat G voor volgen staat en H voor wachten. Voordat je dan nog één mee kunt nemen moet je ook nog op een member richten met een wapen zodat er een driehoekje boven de persoon komt.

Maar tussen de missies door moet het dus wel kunnen? of dat ook niet?

Had volgens mij G en H al geprobeerd maar ga het vanavond weer proberen.

Thnx in elk geval

Geplaatst:

Je kunt inderdaad tussen de missies door gangleden recruiten. Volgens mij waren de enigste missies waarin je nog andere leden moest recruiten 'Los Sepulcros' en 'Los Desperados', maar mogelijk vergeet ik een paar missies.

Geplaatst:

Je kunt volgens mij in alle missies homies recruiten, maar of het nut heeft is nog maar de vraag.

Geplaatst:

Het belangrijkste om homies te kunnen recruteren is en blijft respect. Hoe meer respect hoe meer je kan recruteren. Maar ook daar zijn helaas cheats voor. Nog 2 handige links die je misschien verder op weg helpen: >cheats< en >besturing<. Succes met het wachten op gta4 voor de PC, ik wacht met je mee :7

Geplaatst:

Ga nu ook weer niet als een gek homies recruteren tijdens missies.

Ze zijn vaak erg irritant, en weigeren in een auto te stappen ofzo.

Geplaatst:

Maar tussen de missies door moet het dus wel kunnen? of dat ook niet?

Had volgens mij G en H al geprobeerd maar ga het vanavond weer proberen.

Thnx in elk geval

Je moet eerst op het mannetje richten voordat je op G drukt,vandaar dat bij jou G en H niet werken.

Geplaatst:
Ga nu ook weer niet als een gek homies recruteren tijdens missies.

Ze zijn vaak erg irritant, en weigeren in een auto te stappen ofzo.

\\yep het zijn irritante gasten

Geplaatst: (bewerkt)
Je kunt volgens mij in alle missies homies recruiten, maar of het nut heeft is nog maar de vraag.

Nee, als je ze probeert te recruten kijken ze je aan, gaan met hun armen over elkaar staan en schudden van nee en vervolgens lopen ze weer weg. :)

Edit@hieronder:

En laat ik dan toevallig vol respect hebben..

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Nee hoor Donwell.

Alleen als je niet genoeg respect hebt zullen ze van nee schudden als je eenmaal genoeg respect hebt door bijv. gangterretorie over te nemen of missie's te doen kan je als maar meer gangleden rekruteren het maximale te rekruteren homies zijn er 7 en als je ze allemaal tegelijk wilt vervoeren moet je aan een voertuig denken zoals de Coach.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...