Klapsigaar Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Heey mensen. Ik heb een vraagje. Bij een missie kon je gaan kiezen of je Derreck of het Broertje (kan even niet op de naam komen) mocht doden. De missie was van het ''broertje'' waarin ik eigelijk Derreck moest doden[/font]. Maar omdat ik dat broertje maar een irritant knaapje vond hem ik besloten om hem te doden. Nu blijft er bij hem 87% mission progress staan. Betekent dat ik dan GtaIV niet meer 100% kan uitspelen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Heb je de Final missie al gedaan ? Zoja, moet je nog de races, jobs van Little Jacob e.d voltooien. Heb je de final missie nog niet gedaan. Dan is het maar wachten op een telefoontje. Want je krijgt zeker nog missie's, wie je ook gedood hebt. Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Nee nog niet de final gedaan ben rond de 55%. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat die 87% mission progress blijft staan bij hem. (stats en dan zie je de mission progress van elke opdrachtgever) Maar die van hem blijft op 87 tenzij die weer tot leven komt en me alsnog de kans geeft om het overnieuw te doen . Begrijp je wat ik bedoel ? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Je zal GTA IV altijd welke keuze je ook maakt gewoon uit kunnen spelen. Dus geen paniek. Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Je zal GTA IV altijd welke keuze je ook maakt gewoon uit kunnen spelen.Dus geen paniek. Thnx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.