Jump to content

Shootout plekken


Rufuis99

Recommended Posts

dus ik ben nogal een fan geworden van het hele bijna gears of war style cover systeem en ik maak er dus ook graag gebruik van om shootouts met de politie te houden maar ik heb nog niet echt goede plekken ontdekt waar dit ook echt kan zonder dat je van alle kanten word aangevallen en dus gelijk tegen de grond smakt en weer bij het ziekenhuis staat. Mijn beste plek tot nu toe is het zieken huis in Schottler op het eerste eiland. Als jullie nog plekken weten deel ze hier dan :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

dus ik ben nogal een fan geworden van het hele bijna gears of war style cover systeem en ik maak er dus ook graag gebruik van om shootouts met de politie te houden maar ik heb nog niet echt goede plekken ontdekt waar dit ook echt kan zonder dat je van alle kanten word aangevallen en dus gelijk tegen de grond smakt en weer bij het ziekenhuis staat. Mijn beste plek tot nu toe is het zieken huis in Schottler op het eerste eiland. Als jullie nog plekken weten deel ze hier dan :dans:

Ben net zo'n fan, weet wat je bedoeld!

Moet je ff zoeken op je map, maar in de zijmissie's die je voor Little Jacob doet, moet je toch eerst een auto ophalen? Het gebouw naast die auto kun je in en ik geloof ook op! Verder alle gebouwen die je in missies in kan kun je ook ingame gewoon inwandelen.

Ik ga op de bijgeleverde map sowieso nog eens even goed turven waar alle gebouwen zijn waar je in kan, is ook verrekte handig om te weten voor in de Multi co-ops!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon een kijken op de map waar een doodlopende steeg zit. Zo ben ik per toeval een keer een steeg ingerend met 3 sterren. Toen dook ik achter een container, die heulemaal vol met kogelgaten zat op het eind, en heb ik er een halfuur gezeten. Ik denk dat ik rond de 90 doden heb gemaakt daar :)

Link to comment
Delen op andere websites

dus ik ben nogal een fan geworden van het hele bijna gears of war style cover systeem en ik maak er dus ook graag gebruik van om shootouts met de politie te houden maar ik heb nog niet echt goede plekken ontdekt waar dit ook echt kan zonder dat je van alle kanten word aangevallen en dus gelijk tegen de grond smakt en weer bij het ziekenhuis staat. Mijn beste plek tot nu toe is het zieken huis in Schottler op het eerste eiland. Als jullie nog plekken weten deel ze hier dan :dans:

Ben net zo'n fan, weet wat je bedoeld!

Moet je ff zoeken op je map, maar in de zijmissie's die je voor Little Jacob doet, moet je toch eerst een auto ophalen? Het gebouw naast die auto kun je in en ik geloof ook op! Verder alle gebouwen die je in missies in kan kun je ook ingame gewoon inwandelen.

Ik ga op de bijgeleverde map sowieso nog eens even goed turven waar alle gebouwen zijn waar je in kan, is ook verrekte handig om te weten voor in de Multi co-ops!

is er ook een map waar alle gebouwen op staan waar je in kunt ?

Link to comment
Delen op andere websites

dus ik ben nogal een fan geworden van het hele bijna gears of war style cover systeem en ik maak er dus ook graag gebruik van om shootouts met de politie te houden maar ik heb nog niet echt goede plekken ontdekt waar dit ook echt kan zonder dat je van alle kanten word aangevallen en dus gelijk tegen de grond smakt en weer bij het ziekenhuis staat. Mijn beste plek tot nu toe is het zieken huis in Schottler op het eerste eiland. Als jullie nog plekken weten deel ze hier dan :dans:

Ben net zo'n fan, weet wat je bedoeld!

Moet je ff zoeken op je map, maar in de zijmissie's die je voor Little Jacob doet, moet je toch eerst een auto ophalen? Het gebouw naast die auto kun je in en ik geloof ook op! Verder alle gebouwen die je in missies in kan kun je ook ingame gewoon inwandelen.

Ik ga op de bijgeleverde map sowieso nog eens even goed turven waar alle gebouwen zijn waar je in kan, is ook verrekte handig om te weten voor in de Multi co-ops!

is er ook een map waar alle gebouwen op staan waar je in kunt ?

Misschien dat WIKI nog met zo'n map gaat komen, (of ze hebben hem stiekem al inmiddels!) maar na iedere missie zet ik op de bijgeleverde kaart ook ff een rondje!

EDIT: Ze hebben wel een kaart met overige locaties, maar heb nog niet gechecked of dat dan ook daadwerkelijk ook die gebouwen zijn...

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

op het tweede eiland als je de algonquin bridge net afbent daar rechts het ziekenhuis daar kan je heel verel trappen op voor je op het dak zit en dan kun je lekker knallen.(sniperen)

Link to comment
Delen op andere websites

op het tweede eiland als je de algonquin bridge net afbent daar rechts het ziekenhuis daar kan je heel verel trappen op voor je op het dak zit en dan kun je lekker knallen.(sniperen)

bovenste dak halen ze het niej maar wel de eerste je kan ok van een hijskranwagen sniperen :eten::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...