Donald-Duck Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 ik wou gta III weer eens instaleren, heb ik nu gedaan, maar hij geeft een melding dat het minstens 12 mb beschikbaar videokaart geheugen nodig heeft, maar normaal wou mijn gta er wel altijd op en ik heb ook wel genoeg video geheugen erop zitten, wat moet ik nu doen om het spel goed te laten lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 misschien heb je er teveel games op staan, probeer er wat games af te halen. Greetzzz -GoldWing- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 nee, geen een game heb ik erop staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 misscien de handleiding van je pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 heb je de drivers geinstalleerd probeer eens de nieuwste drivers te installeren dit wil vaak veel problemen verhelpen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 klinkt misschien een beetje dom, maar waar kan ik dat doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Ik weet niet exact hoe het in zijn werk gaat, maar ik heb ooit twee links opgeslagen die naar de laatste drivers gaan voor videokaarten. Download de drivers voor ATI Download de drivers voor NVidia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb het geprobeerd, maar hij geeft nogsteeds dezelfde melding, maar kan ik niet gewoon wat video geheugen vrij maken inplaats van alles te updaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.