Jump to content

wachten met gta4 ivm school examen


BlueeyeFox

Recommended Posts

hallo allemaal ,

ik heb sinds kort een ps3 met gtaiv weten tekrijgen (bundel paket).

ik ben er superblij mee alleen ik mag pas op de ps3 als ik mn examens gehaalt hebt.

ik was benieuwd of het jullie ook zo tegen zit :puh:

moeten sommige van jullie ook wachten ivm met examens of andere specialen dingen voordat jullie gta4 mogen spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -GoldWing-

    5

  • Platypus

    4

  • fhklaarwater

    4

  • BlueeyeFox

    2

Top Posters In This Topic

hallo allemaal ,

ik heb sinds kort een ps3 met gtaiv weten tekrijgen (bundel paket).

ik ben er superblij mee alleen ik mag pas op de ps3 als ik mn examens gehaalt hebt.

ik was benieuwd of het jullie ook zo tegen zit :puh:

moeten sommige van jullie ook wachten ivm met examens of andere specialen dingen voordat jullie gta4 mogen spelen?

Enige waar ik op moest wachten is dat de deuren van de winkel open gingen...

maarja, ik ben dan ook 31...

Bewerkt: door sweetsticks
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb volgende week ook mijn 1st examen. Maar aangezien ik nu GTA IV het verhaal uit heb gespeeld kun je wel weten hoeveel ik al geleerd heb. :puh:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor je eigen bestwil gast. Ik heb vorig jaar HAVO afgerond en er waren toen ook dingen die mij bijna wisten te verleiden.

Ik denk niet dat het je tegenzit, ga gewoon leren, slaag voor je examens en dan heb je een belachelijk lange vakantie (wat was et ook alweer, 3 maanden?) voor de boeg waarin je kan doen wat je wil.

In ieder geval veel succes toegewenst over twee weken. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is voor je eigen bestwil gast. Ik heb vorig jaar HAVO afgerond en er waren toen ook dingen die mij bijna wisten te verleiden.

Ik denk niet dat het je tegenzit, ga gewoon leren, slaag voor je examens en dan heb je een belachelijk lange vakantie (wat was et ook alweer, 3 maanden?) voor de boeg waarin je kan doen wat je wil.

In ieder geval veel succes toegewenst over twee weken. :dans:

laten we het zo zeggen :puh: de buitenhoes van de bundel heb ik op mn kamer & game waar ik naar kan kijken.

ik denk ook overigs dat een toekomst belangrijker is dan een game spelen dat kunnen we wel vast stellen ja :puh:

mja dan maar met de gedachte in mn hoofd dat ik een lekker lang vakantie heb en dat gtaiv op me wacht als alles goed verloopt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige waar ik op moest wachten was op 29 april....Stond om 9 uur bij de winkel en had m direct. En heb tijd genoeg om te spelen (nou ja, totdat mn vriendin vind dat het genoeg is geweest en tijd aan haar moet besteden) als ik 's avond uit mijn werk kom.....

T zit me dus niet echt tegen. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

nee, want ik zit nog maar op de bassisschool en heb geen examens :D:tu::dans:

Speel jij al GTA IV?

Ach, zo gek vind ik dat niet.

Ben inmiddels bijna aan de 2e helft van de 20 jaar beland maar speelde de 1e GTA games dus ook al ruim voordat ik de ''legale'' leeftijd had bereikt. Zeker als ouders een klein beetje toezicht houden en weten waar hun kinderen zich mee bezig houden lijkt het me geen probleem hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

nee, want ik zit nog maar op de bassisschool en heb geen examens :D:tu::dans:

Speel jij al GTA IV?

Ach, zo gek vind ik dat niet.

Ben inmiddels bijna aan de 2e helft van de 20 jaar beland maar speelde de 1e GTA games dus ook al ruim voordat ik de ''legale'' leeftijd had bereikt. Zeker als ouders een klein beetje toezicht houden en weten waar hun kinderen zich mee bezig houden lijkt het me geen probleem hoor.

Maar ik dacht: Begrijpt hij de verhaallijn wel omdat hij nog geen Engels krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...