-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Eh, ik durf te wedden dat ik beter engels ken dan jou, ben in Amerika geboren en heb er 5 jaar gewoond. En we krijgen wel engels hoor Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Geen problemen mee. Wel last gehad van vakantie en daardoor tot 2 mei moeten wachten. Reageren
Platypus Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Eh, ik durf te wedden dat ik beter engels ken dan jou, ben in Amerika geboren en heb er 5 jaar gewoond.En we krijgen wel engels hoor Ok, dat wist ik niet. En krijgen jullie al Engels in de basisschool? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) ja, we kriijgen al sinds groep zeven Engels LOL, Check de Top 20 van posts vandaag Bewerkt: 6 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
Platypus Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ja, we kriijgen al sinds groep zeven Engels Wat is groep zeven? Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 nee, want ik zit nog maar op de bassisschool en heb geen examens Speel jij al GTA IV? Ach, zo gek vind ik dat niet. Ben inmiddels bijna aan de 2e helft van de 20 jaar beland maar speelde de 1e GTA games dus ook al ruim voordat ik de ''legale'' leeftijd had bereikt. Zeker als ouders een klein beetje toezicht houden en weten waar hun kinderen zich mee bezig houden lijkt het me geen probleem hoor. Maar ik dacht: Begrijpt hij de verhaallijn wel omdat hij nog geen Engels krijgt? Oh oke. Ja dat is een ander verhaal. Ik had er op die leeftijd nooit veel moeite mee om Engels te volgen maar toen waren de storylines natuurlijk wel wat simpeler... Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Ja daar heb je gelijk in, ik had ook niet zoveel moeite Weet je niet wat groep 7 is? Dat is een groep op school, je klas Bewerkt: 6 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ja daar heb je gelijk in, ik had ook niet zoveel moeite Weet je niet wat groep 7 is? Dat is een groep op school, je klas Voor de oudjes onder onder ons. Groep 7 is volgens mij de 5e klas op het basisonderwijs. Reageren
jasperdg Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 nee, want ik zit nog maar op de bassisschool en heb geen examens Speel jij al GTA IV? Ach, zo gek vind ik dat niet. Ben inmiddels bijna aan de 2e helft van de 20 jaar beland maar speelde de 1e GTA games dus ook al ruim voordat ik de ''legale'' leeftijd had bereikt. Zeker als ouders een klein beetje toezicht houden en weten waar hun kinderen zich mee bezig houden lijkt het me geen probleem hoor. Maar ik dacht: Begrijpt hij de verhaallijn wel omdat hij nog geen Engels krijgt? Ik kreeg vanaf groep 7 Engels. Reageren
tharealdj Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 zit een beetje in hetzelfde schuitje niet dat ik op examens moet wachten echter moet ik dit jaar me prop halen (voor de niet studenten prop = propedeuse) en dat betekent punten scoren. kortom de volgende tentamen week zit eraan te komen en als ik niet scoor dan is het no go. vind het eigenlijk niet erg dat ik m nog niet heb kunnen ze tenminste een patch uitbrengen alvorens ik m koop. grt Reageren
PSP Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik moest alleen wachten tot school gedaan was en tot de trein naar Gent-Dampoort afkwam om GTA:IV op te halen Reageren
Remy101 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb ook examens maar ik begin toch volgende week pas te leren... Reageren
Spark Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb ook examens maar ik begin toch volgende week pas te leren... Zou ik ook doen Gta is natuurlijk veel belangrijker als je toekomst Toch ? Reageren
bjorn258 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik krijg net 1 dag voor de examens me xbox met gta 4 vanwegen mijn verjaardag. Maar mag er pas op spelen als ik me examens heb gehaald.XD Dus ja ik zit in het zelfde schuitje. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 nee, want ik zit nog maar op de bassisschool en heb geen examens Speel jij al GTA IV? Ach, zo gek vind ik dat niet. Ben inmiddels bijna aan de 2e helft van de 20 jaar beland maar speelde de 1e GTA games dus ook al ruim voordat ik de ''legale'' leeftijd had bereikt. Zeker als ouders een klein beetje toezicht houden en weten waar hun kinderen zich mee bezig houden lijkt het me geen probleem hoor. Maar ik dacht: Begrijpt hij de verhaallijn wel omdat hij nog geen Engels krijgt? ik ben 11 jaar en ik snap het heel goed de verhaallijn heb alle gta's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.