Jump to content

wachten met gta4 ivm school examen

Recommended Posts

Geplaatst:
nee, want ik zit nog maar op de bassisschool en heb geen examens :D:tu::dans:

Speel jij al GTA IV?

Ik ook hoor op me PS3 maar ben 12

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -GoldWing-

5

• Platypus

4

• fhklaarwater

4

• BlueeyeFox

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Jah examens zijn wel belangrijk, maar zit niet meer op school. :)

Dus eerste GTAIV-dag hele nacht door zitten spelen.

En volgende ochtend alleen uit bed gekomen om ziek(=moe) te melden voor werk.

Geplaatst:

Ik had mijn PS3 vorig jaar in de laatste toetsweek gekocht omdat ie toen sterk in de aanbieding was. Maar ik heb hem ook in de doos laten zitten tot de toetsweek voorbij was omdat er anders van leren niks terecht kwam :puh: Maar daar heb ik zelf voor gekozen

Geplaatst:

Ik moet ook examens doen dit jaar, maar dat is voor mijn ouders geen reden om mij iets te verbieden.

Dat komt ook wel omdat ze echt wel weten, dat ik school voor GTA zet. Ik vind het belangrijker om te slagen, dan dat ik GTA ga spelen.

Geplaatst:
Ik moet ook examens doen dit jaar, maar dat is voor mijn ouders geen reden om mij iets te verbieden.

Dat komt ook wel omdat ze echt wel weten, dat ik school voor GTA zet. Ik vind het belangrijker om te slagen, dan dat ik GTA ga spelen.

ik ook, maar ik vind GTA:IV wel leuker dan leren voor school

Geplaatst:
ik ook, maar ik vind GTA:IV wel leuker dan leren voor school

Tuurlijk vind ik dat ook leuker, maar ik moet nou eenmaal prioriteiten stellen en ik vind mijn school veel belangrijker..

Geplaatst:

Ik speelde trouwens ook al gta in groep 7 (en had ook al engels). Maar helaas moet ik nog wachten tot 25 mei (verjaardag) . Krijg namelijk een ps3+gta.. nog anderhalve week wachten dus.. :duh:

Geplaatst:
Jah examens zijn wel belangrijk, maar zit niet meer op school. :)

Dus eerste GTAIV-dag hele nacht door zitten spelen.

En volgende ochtend alleen uit bed gekomen om ziek(=moe) te melden voor werk.

hahaha om te gamen ja

Geplaatst:

Ik kan gta4 niet spelen maar dat ligt niet aan de examens maar het ligt aan me playstation 3 die op 28 april is kapot gegaan en moet waarschijnlijk 8 weken wachten tot ik de playstation terug heb :duh:

Geplaatst:

Speel jij al GTA IV?

Ach, zo gek vind ik dat niet.

Ben inmiddels bijna aan de 2e helft van de 20 jaar beland maar speelde de 1e GTA games dus ook al ruim voordat ik de ''legale'' leeftijd had bereikt. Zeker als ouders een klein beetje toezicht houden en weten waar hun kinderen zich mee bezig houden lijkt het me geen probleem hoor.

Maar ik dacht: Begrijpt hij de verhaallijn wel omdat hij nog geen Engels krijgt?

dat d8 ik ook toen ik het las zo een uke pukie moet nog met lego spelen en niet met zulke speletjes spelen maar niet dat het erg is ik was ook 16 toen ik mijn eerste gta speelde

Geplaatst:

Speel jij al GTA IV?

Ach, zo gek vind ik dat niet.

Ben inmiddels bijna aan de 2e helft van de 20 jaar beland maar speelde de 1e GTA games dus ook al ruim voordat ik de ''legale'' leeftijd had bereikt. Zeker als ouders een klein beetje toezicht houden en weten waar hun kinderen zich mee bezig houden lijkt het me geen probleem hoor.

Maar ik dacht: Begrijpt hij de verhaallijn wel omdat hij nog geen Engels krijgt?

dat d8 ik ook toen ik het las zo een uke pukie moet nog met lego spelen en niet met zulke speletjes spelen maar niet dat het erg is ik was ook 16 toen ik mijn eerste gta speelde

Maar tussen 11 en 16 jaar zit wel een mega verschil in he, jij bent/was dan 2 jaar van de leeftijdlimiet, en hij zo al 7jaar.

En zijn ook hier die gta's speelde vanaf hun 7 a 8ste, dus die zijn 11/10 jaar van die limiet.

Toen ik 8 was speelde ik met me lego en autotjes.

Moet je zien wat zij voor een luxe hebben, niet dat ik jaloers ben maar voor een vergelijking.

Greetz

Geplaatst:
hallo allemaal ,

ik heb sinds kort een ps3 met gtaiv weten tekrijgen (bundel paket).

ik ben er superblij mee alleen ik mag pas op de ps3 als ik mn examens gehaalt hebt.

ik was benieuwd of het jullie ook zo tegen zit :puh:

moeten sommige van jullie ook wachten ivm met examens of andere specialen dingen voordat jullie gta4 mogen spelen?

ik zou eerst wachten tot de examens maar toen heb ik de bundel toch gekocht, het leren gaat niet echt goed maar dat komt niet door GTA maar door het mooie weer. Toch weet ik dat het wel gaat lukken, ik ga nu ook even leren, leren gaat voor GTA maar pauze's nemen met GTA is zeker leuk!

Als je jezelf kunt beheersen is het geen enkel probleem, anders wel....

Geplaatst:

ik krijg nu engels (2e middelbaar)

maar ik heb eigenlijk al kennis van engels voor het 4e middelbaar

hoe? alles beetje bij beetje zelf ontdekken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...