r3v3rz3 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik zat me te vervelen en keek een beetje rond op wikigta. nou toen ik bij die vindplaatsen keek stond er maak je eigen plattegrond, dus heb ik hier een paar handige kaarten gemaakt, miss kan wiki ze wel gebruiken[/font] want ben geen medewerker. burgershot clucking bell restaurants ik hoop dat jullie er iets aan hebben, als dit soort post niet mag, deleted het maar fso.[/font] Reageren
sweetsticks Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 euhm,.. die staan toch gewoon op de kaart die je bij het spel krijgt........? Reageren
joppie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 En deze staan al bij de vindplaatsen. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 euhm,..die staan toch gewoon op de kaart die je bij het spel krijgt........? Ja, en bedankt Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 En deze staan al bij de vindplaatsen. uh ja maar deze zijn dan gescheiden agja, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.