tjippie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik snap er geen bal van, ik heb denet een plaatje gemaakt met photoshop, nu probeer ik hem te uploaden en overal zeggen ze dat er een error appeard toen ik het probeerde! zou iemand mij willen helpen/voor mij uploaden? alvast bedankt!!! wtf!? zelfs ik kan dit bestand niet hier bij toevoegen!!! Ik word gek 0 Reageren
tjippie Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 hehe!! laat maar, eindelijk doet tie het!! mods, verwijder aub 0 Reageren
The Wizard Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Heb je het hier ook gprobeerd. 0 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Je signature is te groot Maar als je verder nog problemen hebt moet je in de GTAF faq kijken, daar staat volgens mij iets over uploaden. Bewerkt: 6 mei 2008 door Gta Ripper 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.