laurenss Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 als je met catalina het paarden-weddenschap-centrum overvalt, zegt ze: don't you f*cking move or i kill all of you motherf*ckers. dat is ook het begin van een liedje aan het begin van de film pulp fiction grg jullie mening Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Aha :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Aha :blink: dit heet spammen dus voortaan niet meer doen of je zegt iets nuttigs of helemaal nix. Maar ff ontopic ik denk dat het gwn veel toeval is maar wel goed gevonden hoor laurenss Bewerkt: 15 februari 2005 door Wesley Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Om hier nu een topic voor te openen?... :huh: De gemiddelde Amerikaan zegt dat zinnetje -tig keer per dag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Om hier nu een topic voor te openen?... :huh: De gemiddelde Amerikaan zegt dat zinnetje -tig keer per dag. haha ja....... temet elleke Amerikaan zegt dat per dag... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) haha ja.......temet elleke Amerikaan zegt dat per dag... nou lekker zeg staat je amerikaanse buurman tegenover je. dont you f#cking move or i kill all of you motherf#ckers ik denk dat dit wel een topic waardig is pulp fiction is een goede film Bewerkt: 16 februari 2005 door easter aegs zijn cool Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Cool gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Haha, grappig, ik had net de film gezien toen die missie begon, ik dacht dat iemand die film weer opnieuw opzette Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) wel goed gevonden en opgelet maar het kan ook puur toeval zijn natuurlijk Bewerkt: 24 februari 2005 door BeatboxGamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 mwa niet echt een directe vergelijking...als het wel zo is vind ik het slecht gekopierd want die zin die hunnybunny (pulp fiction vrouw) zegt is heel anders. Any of you f*cking pigs move and I'll execute every motherf*cking last one of you! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) Oh, het is hier boven al gezegd. Bewerkt: 27 februari 2005 door Daan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 1 dit is niet onzinnig om te zegge 2 het is wel onzinnig om er een nieuw topic over aantemaken want in general heb ik een topic gemaakt waarin er word gezegd welke films je herkent in GTA SA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r0ry.B.bellOws Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 tis geen PF quote het exacte is totaal anders,er aan gedacht dat die mensen die woorden gewoon elke dag gebruken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts