nebu147 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hallo iedereen, Ik ben al een tijdje aan het proberen om een SA-MP server te maken. Als ik 127.0.0.1:7777 invul dan krijg ik hem in het lijstje, als ik 168.192.2.3:7777 Invul dan komt hij ook in het lijstje. Op mijn andere computer kan ik er gewoon in, maar andere mensen die ergens anders wonen krijgen Retrieving info. De server.cfg is wel in orde: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password ****** maxplayers 100 port 7777 hostname Roleplay gaming gamemode0 gf filterscripts adminspec vactions announce 1 query 1 weburl - anticheat 0 Wat moet ik doen? moet ik proberen poorten te openen? of nog iets anders??? Reageren
Juwayri Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Je moet idd de poorten openen. Goed geraden. Ik neem aan dat je in de firewall poort 7777 al geopend hebt (Ik neem ook aan dat je een firewall hebt). Als je dat hebt gedaan moet je de poorten openen in de router/modem. En hier staat hoe je dat moet doen ---> KLIK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.