Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heej,

ik speel deze gta op de psp en loop een beetje vast.

ik ben bij t leger uitgetrapt en moest naar phil.

ik kom daar.. geen phil. er werd mij wel met een verhaaltje en beeld laten zien dat dit mijn nieuw onderkomen enzo is en dat ik hier mijn spel kan opslaan, maar ik zie geen phil en ik weet niets van een nieuwe missie. op mijn mapje staat verder ook niets.

dit is wat er zou moeten gebeuren, maar wat maar niet gebeurt..

Als je bij Phil zijn residentie aan komt valt Phil je direct aan met een shotgun. Hij realiseert zich nog niet dat hij zijn vriend Vic Vance bijna om het leven brengt. Vic duwnt het wapen van Phil Cassidy net op tijd aan de kant wanneer Phil wil gaan schieten, waarna Phil in een spontane lachbui raakt. Vic maakt hem duidelijk dat hij het is, en Phil zegt "Waarom zei je dat niet eerder man?" Phil stelt voor om naar het VCPD in Havana te gaan. Hij botst al snel tegen de muur en jij moet nu verder rijden. Eenmaal aangekomen bij het VCPD voelt Phil zich niet helemaal op zijn gemak dus rij naar het ziekenhuis. Daar kom je echter een Cholo tegen. Volg de wagen met Cholos en ga er dicht bij rijden. Phil kan nu gemakkelijk uit het raam op de Cholos schieten. Wanneer de wagen van de Cholos kapot is moet je met Phils wagen naar de Pay 'n' Spray rijden, waarna je weer terug moet naar zijn huis. Mission Passed!

weet iemand hier iets van??

groetjes jolijn

Geplaatst:
heej,

ik speel deze gta op de psp en loop een beetje vast.

ik ben bij t leger uitgetrapt en moest naar phil.

ik kom daar.. geen phil. er werd mij wel met een verhaaltje en beeld laten zien dat dit mijn nieuw onderkomen enzo is en dat ik hier mijn spel kan opslaan, maar ik zie geen phil en ik weet niets van een nieuwe missie. op mijn mapje staat verder ook niets.

dit is wat er zou moeten gebeuren, maar wat maar niet gebeurt..

Als je bij Phil zijn residentie aan komt valt Phil je direct aan met een shotgun. Hij realiseert zich nog niet dat hij zijn vriend Vic Vance bijna om het leven brengt. Vic duwnt het wapen van Phil Cassidy net op tijd aan de kant wanneer Phil wil gaan schieten, waarna Phil in een spontane lachbui raakt. Vic maakt hem duidelijk dat hij het is, en Phil zegt "Waarom zei je dat niet eerder man?" Phil stelt voor om naar het VCPD in Havana te gaan. Hij botst al snel tegen de muur en jij moet nu verder rijden. Eenmaal aangekomen bij het VCPD voelt Phil zich niet helemaal op zijn gemak dus rij naar het ziekenhuis. Daar kom je echter een Cholo tegen. Volg de wagen met Cholos en ga er dicht bij rijden. Phil kan nu gemakkelijk uit het raam op de Cholos schieten. Wanneer de wagen van de Cholos kapot is moet je met Phils wagen naar de Pay 'n' Spray rijden, waarna je weer terug moet naar zijn huis. Mission Passed!

weet iemand hier iets van??

groetjes jolijn

De missie start ook niet direct bij je nieuwe savehouse, waar je dat filmpje te zien kreeg. Als het goed is moet er wel iets aangegeven staan op je map, maar als dat niet zo is dan zal ik bij deze even aangeven waar je de missie begint:

12974243yx3.jpg

Bij het rode puntje vind je de marker

Veel succes :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

ik zag geen rood puntje, maar ik ben maar ergens naartoe gelopen en zag opeens een roze straal en ik dacht heeej, een missie :D

Bewerkt: door jolijn
Geplaatst: (bewerkt)

Jep, dat is hem.

Je gaat er in staan en je start de missie.

Piece Of Chocolate Cake :tu:

P.S. Welkom op het Forum

Bewerkt: door -GoldWing-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...