Amigo48 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 help ik kan mijn sever niet zien de naam is nl miele w715 fun sever Reageren
fleudejeu Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 kunnen andere mensen er dan wel in ? Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Dit komt waarschijnlijk omdat je een router hebt, Bij een Router moet je je poorten openzetten , Ga is naar Configuratie Scherm --> Netwerkverbindingen --> Lan verbinding Dan klik je op ondersteuning En kopieer dan het cijfer getal van Standard Gateway: en kopier dit getal naar de browser, BIjv Standard Gateway: 91.12.21.3 Dan moet je dus bij je internet browser typen: HTTP://91.12.21.3 En zoek dan naar iets van Virtual Server, Ik zou je eventueel ook nog kunnen helpen vanaf MSN, E-Mail je email adres dan maar als het niet lukt Reageren
Amigo48 Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 nee w8 ff ik kan er wel in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.