Follow Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Mijn vriend sloeg net enkele seconden geleden een meisje inelkaar en die zei: ''Ga weg!' in het Nederlands dus. Het was op het strand bij Northern Gardens. (Ze stond aan de kant met een fototoestel.) Ze staat er niet altijd maar toevallig net even.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) SERIEUS??? Awsome! dat ga ik meteen tjekken Offtopic: heb net gta vice city bestelt ik ben raar ik weet EDIT: er zijn wel veel nederlandse dingen nu, Amsterdam lane, rotterdam hill, rotterdam tower, north holland, east holland. whaha! Bewerkt: 6 mei 2008 door Little Jacob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 JEEUUUHHH VIVA HOLLANDIA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hiddos Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Jep zitten wel meer Nederlanders in Mijn broer sloeg iemand en die zei "Nee, nee alsjeblieft niet vechten!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Jep zitten wel meer Nederlanders inMijn broer sloeg iemand en die zei "Nee, nee alsjeblieft niet vechten!" Waar kan ik de meeste nlers vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 ik denk op toeristische plekjes strand en beziens waardigheden lijkt mij.. ik ga het straks meteen proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Jep zitten wel meer Nederlanders inMijn broer sloeg iemand en die zei "Nee, nee alsjeblieft niet vechten!" Waar kan ik de meeste nlers vinden? in Amsterdam lane, rotterdam hill, rotterdam tower, north holland, east holland. Lijkt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nurf Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien. @Little Jacob Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 haha mooi ik heb het gezien. dat vrouwtje zei eerst ga weg en daarna nee nee niet vechtuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien. @Little Jacob Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette. vroeger was ny van nl dus lijk mij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien. @Little Jacob Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette. brooklyn is breukelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 In het GTA wereldje was Liberty City vroeger New Rotterdam zoals New York vroeger New Amsterdam was. Kan je voorstellen dat er dan NL'se invloeden zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Waarom moesten ze New Amsterdam nou ruilen met de Britten voor Suriname . DAn spraken ze nu allemaal Nederlands in New Amsterdam en misschien wel in heel Amerika e dan zou Nederlands de lingua franca zijn en hoefden we nooi Engels te leren(ook al is het zooo makkelijk)! Jammer. Bewerkt: 6 mei 2008 door Tomo_Tanker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Toen die tijd een goede ruil, daardoor is nederland rijk geworden. Maargoed, toch liever NA i.p.v NY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Toen die tijd een goede ruil, daardoor is nederland rijk geworden. Maargoed, toch liever NA i.p.v NY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.