Big Boss Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 New Orange, was the name given to New York City when it was temporarly requoncered by the Dutch. Dat komt zo van ESO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jasperdg Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Toen die tijd een goede ruil, daardoor is nederland rijk geworden. Maargoed, toch liever NA i.p.v NY Daarbij was het ten tijde van de ruil bezet gebied dus eigenlijk gebied wat ze niet in handen hadden. Daarbij was het onderdeel van de vrede dus moest de ruil wel anders bleef de (dure) oorlog met Engeland voortbestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rob007 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Waarom moesten ze New Amsterdam nou ruilen met de Britten voor Suriname . DAn spraken ze nu allemaal Nederlands in New Amsterdam en misschien wel in heel Amerika e dan zou Nederlands de lingua franca zijn en hoefden we nooi Engels te leren(ook al is het zooo makkelijk)! Jammer. Nieuw Amsterdam was meerdere malen ingenomen door de Engelsen en de Nederlanders hadden geen echte kans om het echt terug te krijgen. Vervolgens hebben zij min of meer Suriname voor Nieuw Amsterdam gekregen... Een vrijwillige ruil was het dus niet helemaal! Bovendien is Engels makkelijker dan Nederlands als je het hebt over gramatica en spelling..., know what you wish for. Bewerkt: 6 mei 2008 door Rob007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Whehe, krijgen we ook nog stukje geschiedenisles Maar ik zag het net ook op die plek, zo'n blond vrouwtje, alleen het klonk wel raar ze zei "ga weg!" en toen begon ik te vechten en zei ze iets van "nee nee alsjeblieft niet vechten". haha prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Heb inderdaad hetzelfde meegemaakt, een vrouwtje dat "Ga Weg"zei. Toen ik het hoorde dacht ik eerst even dat mijn moeder beneden iets riep dus ik naar beneden toe om te vragen wat er was Later bedacht ik me dus dat het gewoon GTA was. Erg vet om ons kleine moeilijke taaltje in zo'n grote game terug te zien. @Little Jacob Dat komt omdat Nederland een behoorlijke vinger in de pap had in New York ofwel Liberty City. De wijk Harlem = gewoon Haarlem. En The Bronx is gebouwd op het land van een Nederlandse immigrant die Bronkhorst met zijn achternaam heette. vroeger was ny van nl dus lijk mij wel vroeger noemde new york new amsterdam kijk maar na op wikipedia ik ben belg en zelf ik weet dat ! Heb blijkbaar beter geschiedenis leraar gehad Bewerkt: 6 mei 2008 door freestyla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 dus ik ben toch niet gek . ik sloeg ook zoon wijf op het strand en ze zij. niet vechten. ik ging haar achterna maar ze stopte niet. dus ik dag laat maar zitten. maar het is dus echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Hmmm... Ik ga maar eens een wandeling maken door Liberty City. Ik heb namelijk Brits Engels, Duits, Russisch, Jamaicaans Engels', Chinees, Spaans, Portugees en Servisch gehoord, maar GEEN Nderlands... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Jep zitten wel meer Nederlanders inMijn broer sloeg iemand en die zei "Nee, nee alsjeblieft niet vechten!" ja ook duitsers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Hey, cool, nederlands heb ik nog niet gehoord, wel al veel andere talen! Ikzelf ben belg en wist hier ook van van al dat New Amsterdam stuff, Maar ik ben dan ook een geschiedenisfreakje Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
It's me, Niko Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Waar vind ik ze In East Holland bv? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ik ben net even gaan kijken op het strand van Northern Gardens, maar ik kon niemand anders vinden dan een of andere zwerver die ik daar al eens eerder heb gezien. Toen de tijd sloeg ik hem tegen de grond en jatte z'n enige geld. Nu zag ik hem dus weer. Hij herkende mij! Hij zei "Look, who's there!" En toen ik hem maar weer tegen de grond sloeg net als de vorige keer, zei Niko: "And you're still though?" Geweldig man! Ik wist dat de voetgangers je zouden herkennen in dit spel, althans... Dat was beloofd. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt dan zojuist. Erg cool! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 JESUS COOL MAN !!! kan ik in een gtagame een keer iemand inmekaar matten van men eigen land lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 kan iemand hier een klein filmpje van maken of zo ? ik heb de xbox zelf niet nog. die komt overmorgen met gta 4 en halo 3 in 1 pakket dus moet ik nog 1,5 dag wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Hmm nog niet meegemaakt maar aan de andere kant.. daar let ik niet zo op. Toch dalijk/morgen eens doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb het ook gehad boven op het Statue of Happiness. Ook een wijf met een fototoestel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.