Jump to content

Nederlander!


Follow

Recommended Posts

Waarom moesten ze New Amsterdam nou ruilen met de Britten voor Suriname :N . DAn spraken ze nu allemaal Nederlands in New Amsterdam en misschien wel in heel Amerika e dan zou Nederlands de lingua franca zijn en hoefden we nooi Engels te leren(ook al is het zooo makkelijk)! :schater:

Jammer.

Tsja... wat had jij gedaan? een stuk land wat omringt door Engelsen houden of het ruilen voor een veel groter stuk land?

En daarbij, als het van Nederland was gebleven was het misschien wel nooit een grote stad geweest. Maar je vind het in veel namen terug.

Wallstreet - walstraat, een straat langs de stads wallen

Broadway - Breedeweg,

Hempstead - Heemstede

Harlem - Haarlem

Staten Island - Staaten Eylandt Staten Generaal van Nederland

Battery Park - in Nieuw Amsterdam stond hier een batterij kanonnen

En de vlag is nog bijna hetzelfde, Oranje, wit, blauw, net als de Nederlandse vlag vroeger. Alleen is die van New York over dwars.

Maar ff Ontopic:

Ik vind het wel vet dat ze Nederlands praten :puh:

Lijkt het er ook op dan of is het zo'n slecht engels accent?

En zeggen ze maar enkele woorden/zinnen of kunnen ze nog meer zeggen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Iscariah

    8

  • Little Jacob

    6

  • freestyla

    4

  • denven

    3

nederlands heb ik ook vandaag gehoord, ik hoor heel vaak duitsers: Sheisa enzo XD

lol XD ik had ook een keer zo n oosterbuur gemept toen zei die ook zoiets :schater::schater::schater:

kan der iemand iets van laten zien/horen ? :D

Link to comment
Delen op andere websites

heey dit is heel toevallig hoor dat je haar tegen kwam ik kwam er ook 1 keer tegen toen liep ik tegen der op viel ze op de grond zei ze van GA WEG! :schater: ik dacht hehhh...

maar ze is aan de kust in alderney

Link to comment
Delen op andere websites

hahah ja ik heb het gister ook gehoord :puh: ze draagt ook een bodywarmer met rood wit blauwe strepen er op als je naar haar kijkt :D en ze kan echt geen engels :puh: ze zij laatst leave me alleen haha leuk van rockstar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gezien, maar volgens mij zeggen ze alleen 'ga weg' en 'nee alsjeblieft niet vechten'.

Ik heb haar gezien in Northern Gardens; dus ik heb even een kaartje gemaakt waar je op kan zien waar Northern Gardens is. Klik hier om de snapmap te bekijken.

Er zijn daar veel zwervers, en ook nog andere toeristen die gewoon engels/amerikaans spreken. Bij mij was het een vrouwtje met een camera (duh) maar met blond haar. Ik weet dus niet of dat nog verschilt :tu:

Ik kan helaas geen filmpje maken :7

@>nick<: Volgens mij was het wel echt een nederlandse. Maar toen ik het hoorde klonk het heel raar omdat ze bij zo'n spel als gta iv altijd amerikaans spreken. Maar ik denk wel dat het echt een nederlandse was. En volgens mij zeggen ze maar 2 zinnentjes. Want daarna vermoorde ik haar langzaam en ze schreeuwde alleen nog maar. ^_^

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*BUMP*

Sorry, misschien is dit een beetje een oude post, maar ik ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Maar ik heb nu al 137 uur en 16 minuten gespeeld volgens mijn stats. Ik was nog geen enkele Nederlandse tegengekomen... Totaan NU! YES!!! Eindelijk heb ik een wijf met een fotocamera op Happiness Eiland gevonden die `Nee, nee! Niet vechten!' riep toen ik haar camera naar d'r kop slingerde. Toen ik haar verder stalkte, zei ze ook nog `Ga weg!' Ook zei ze Engelse dingen zoals `I'm a tourist!'. Wat vreemd was aan dat Engelse, is dat het geen Nederlands accent was maar een Spaanse... :clown: Maar het Nederlands was in ieder geval kraakhelder te horen. Damn, ze bestaan dus in het spel maar ze zijn heel zeldzaam.

EDIT: Ik heb de smaak te pakken! Ik ben nog zo'n wijf tegengekomen op Happiness Eiland. Ik ben gewoon overdag met een gevallen camera naar iedereen zijn of haar kop gegooid. Ik kreeg wel een wanted ster, maar er kwamen geen smerissen op af. En het is nog grappig ook! Ik ga er even een filmpje schieten nu en op zoek naar de 3e kandidaat. En het zijn inderdaad maar 2 zinnen geloof ik. Da's wel weer jammer.

EDIT2:

Filmpje!

Zojuist heb ik het filmpje kunnen schieten... Ik gooide tot 2x aan toe mis met de camera en toen sloeg ik haar maar even voor d'r kop... Ze is toch niet zo zeldzaam dus. Overdag op een zonnige dag is het druk op Happiness Eiland. De kans dat je haar tegenkomt is groot, blijkt.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

*BUMP*

Sorry, misschien is dit een beetje een oude post, maar ik ga er geen nieuw topic voor aanmaken. Maar ik heb nu al 137 uur en 16 minuten gespeeld volgens mijn stats. Ik was nog geen enkele Nederlandse tegengekomen... Totaan NU! YES!!! Eindelijk heb ik een wijf met een fotocamera op Happiness Eiland gevonden die `Nee, nee! Niet vechten!' riep toen ik haar camera naar d'r kop slingerde. Toen ik haar verder stalkte, zei ze ook nog `Ga weg!' Ook zei ze Engelse dingen zoals `I'm a tourist!'. Wat vreemd was aan dat Engelse, is dat het geen Nederlands accent was maar een Spaanse... :clown: Maar het Nederlands was in ieder geval kraakhelder te horen. Damn, ze bestaan dus in het spel maar ze zijn heel zeldzaam.

EDIT: Ik heb de smaak te pakken! Ik ben nog zo'n wijf tegengekomen op Happiness Eiland. Ik ben gewoon overdag met een gevallen camera naar iedereen zijn of haar kop gegooid. Ik kreeg wel een wanted ster, maar er kwamen geen smerissen op af. En het is nog grappig ook! Ik ga er even een filmpje schieten nu en op zoek naar de 3e kandidaat. En het zijn inderdaad maar 2 zinnen geloof ik. Da's wel weer jammer.

EDIT2:

Filmpje!

Zojuist heb ik het filmpje kunnen schieten... Ik gooide tot 2x aan toe mis met de camera en toen sloeg ik haar maar even voor d'r kop... Ze is toch niet zo zeldzaam dus. Overdag op een zonnige dag is het druk op Happiness Eiland. De kans dat je haar tegenkomt is groot, blijkt.

dat filmpje klinkt wel heel erg overgesproken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...