BJ Luijk Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 dat filmpje klinkt wel heel erg overgesproken Klopt, maar probeer het zelf eens op Happiness Eiland. Klopt het is waar, ik hoorde onlangs een meisje hetzelfde roepen bij de GROTTI Dealer vlak bij je safehouse! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ReVeRt Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 vroeger noemde new york new amsterdam kijk maar na op wikipedia ik ben belg en zelf ik weet dat ! Heb blijkbaar beter geschiedenis leraar gehad waarom schuiven jullie belgen altijd alles af op het feit dat jullie belgisch zijn Je weet het of je weet het niet maar niet omdat je belg of nederlander bent On topic: ik heb het nog nooit gezien eig :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Niet alleen Nederlanders of Belgen heb ik gehoord, maar ik heb ook al Duits gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Niet alleen Nederlanders of Belgen heb ik gehoord, maar ik heb ook al Duits gehoord. Duitsers kom je vaker tegen in het spel. Die zeggen dan meestal `Entschuldigung, bitte!'. En er zijn nog veel meer talen. Zelfs verschillende types Engels (Amerikaans, Brits en Australisch). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 zowel die mandie duits, nederlands of frans spreekt kan een belg zijn dat zijn namelijk onze drie landstalen het zit dus mss vol belgen in liberty city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 zowel die mandie duits, nederlands of frans spreekt kan een belg zijn dat zijn namelijk onze drie landstalen het zit dus mss vol belgen in liberty city Leuk bedacht, maar België heeft nooit grondgebied gehad in Amerika, wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 ik was bezig met msn op de pc, en na 10 min ging ik weer terug naar mijn console, en ik bewoog even mijn poppetje niko, zei een nederlander: Ow, hij leeft! vond ik echt droog! Ik weet zeker dat ze dat gezegt heeft (het was een vrouw ja) , want het was echt duidelijk net zoals ; nee alsjeblieft niet vechten wat iemand tegen mij zei toen ik op het ESB stond (empire state building) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Ik trok in Rotterdam Hill iemand uit de auto en die zei Grande Coup. Dat is Frans en betekend Grote Lul. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Niet alleen Nederlanders of Belgen heb ik gehoord, maar ik heb ook al Duits gehoord. Duitsers kom je vaker tegen in het spel. Die zeggen dan meestal `Entschuldigung, bitte!'. En er zijn nog veel meer talen. Zelfs verschillende types Engels (Amerikaans, Brits en Australisch). ja weet ik vooral bij dat cafe waar je ook kunt darten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerz1o1 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) New York, was ook eerst een nederlandse stad iets van Nieuw Rotterdam of amsterdam ofzo. Bewerkt: 22 mei 2008 door gamerz1o1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 New York, was ook eerst een nederlandse stad iets van Nieuw Rotterdam of amsterdam ofzo. joh echt waar ontopic: gelukkig dat het tenminste echt nederlands klinkt en niet zo een neppe nederlandse stem van een amerikaan die het probeert natedoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 zoals in ccn comedy central news:P dat is vet droog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) zowel die mandie duits, nederlands of frans spreekt kan een belg zijn dat zijn namelijk onze drie landstalen het zit dus mss vol belgen in liberty city Leuk bedacht, maar België heeft nooit grondgebied gehad in Amerika, wel? eigenlijk wel want het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden was ook belgie en nederland bestond nog niet toen ze nieuw amsterdam hadden. bewijs: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigd_Koni...der_Nederlanden Bewerkt: 22 mei 2008 door freestyla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deathless Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 2 eidereen brooklyn enzo zijn in die tijd verkocht voor nog geen 1 gulden!!! en niet geruilt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 2 eidereen brooklyn enzo zijn in die tijd verkocht voor nog geen 1 gulden!!! en niet geruilt Ik had vroeger bij Bassie en Adriaan 24 gulden geleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.